Net zwanger & Bang dat het mis gaat

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chanie, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscill

Priscill Actief lid

7 aug 2007
    151
    0
    0
    Bedankt. ja misschien ga ik ook gewoon zeggen dat ik het gewon per se wil! Het is tenslotte mijn lijf en ik maak me zorgen!

Beata dankje ik ga gelijk ns kijken..

Groetjes
    Priscilla

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoi,

Wilde ook even reageren. Ik ben nu nl voor de eerste keer zwanger en heb al een week of 2-3 buikpijn. Vannacht had ik ook wat bloedverlies. Ik schrok me wezenloos. Dit kindje zou zo welkom zijn en ik hoop echt dat alles goed gaat. Nu ik alles zo lees, schijnt het inderdaad toch redelijk normaal te zijn en je zelfs met 5wk bandenpijn kunt hebben. Ik hoop dan ook dat ik mijn zorgen wat kan laten varen en er de komende weken van kan genieten. En dat hoop ik voor jullie ook.

3. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Priscill, je kan gewoon bellen naar de vk hoor, meestal begrijpen ze dit wel. Ik heb zelf een afspraak op 2 oktober voor een eerste echo omdat ik in mei het vruchtje ben verloren en ik nu wat sneller zekerheid wil hebben... Succes!

4. leonie20

leonie20 Actief lid

1 jul 2007
    180
    0
    16
    nou dames hier nog zo 1,
    ben nu iets meer als 8 weken zwanger maar ook ngo steeds angstig hoor..
    heb met 5 en 6 weken al een echo gehad wegens hele erge steken..op de eerste echo was neit veel te zien en ook ngo geen hartje, bij de 2e echo heb ik het hartje gehoord en dan voel je je toch iets zekerder omdat als er hart werking is het neit zomaar meer afgestoten word (dit zei de vk)
    maar ja toch nog angstig hoor dnek dat iedereen dit wel heeft, volgende week de 1e officiele echo en ook de eerste waar man lief mee kan..
    hopen dat het goed groeit en het hartje het nog steeds netjes doet
    succe allemaal en vooral niet te druk maken (makkelijker gezegd dan gedaan)

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Had ik ook hoor, ik was ook zo bang dat er iets mis zou gaan. En ik heb niet alleen de eerste weken steken en buikpijn gehad, maar dat duurde bij mij gewoon zelfs tot een week of 20. Daarna werd het minder, maar af en toe nog buikpijn gehad.
    Makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer er toch van te genieten en er niet teveel over te lezen, op te zoeken etc., wat er allemaal mis kan gaan, daar word je alleen nog onzekerderd van.

Deel Deze Pagina