Soms wel, soms niet gevoelige borsten en net zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Guusje26, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guusje26

Guusje26 Lid

18 mei 2007
    22
    0
    0
    Ik ben vandaag precies vijf weken zwanger en ik merkte het vooral aan m'n gespannen borsten. Nu is het zo dat het de ene dag meer is dan de andere. Ik word dan gelijk onzeker en angstig maar misschien is het wel normaal.

Meer meiden die dit herkennen van eerste weken zwanger? Soms doen m'n tepels zeer tegen m'n kleding of voelen m'n borsten helemaal gespannen. En dan zo weer een halve dag een stuk minder.

2. Samama

Samama Niet meer actief

Ik heb zelfs maar 2 dagen gehad dat mn borsten zeer deden, en zelfs toen had ik nog niet door dat ik zwanger was....hihi. Dus je borsten hoeven niet altijd zeer te doen hoor meid.

3. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    is niks om je zorgen over te maken!

4. Guusje26

Guusje26 Lid

18 mei 2007
    22
    0
    0
    He fijn, snel een paar reacties. Want tis toch wel een onzekere periode zeg! Bij elk steekje of juist niet: denk je o nee he. Maar misschien moet ik maar gewoon gaan genieten van het feit dat ik zwanger ben en het maar laten komen zoals het is! Ik heb 9 okt. eerste afspraak bij VK hoop dat ze dan al hartje kan horen dan zou ik al veel geruster zijn!
    Ben blij met het forum. Iedereen heeft dezelfde onzekerheidjes in het begin en dan is het fijn om dat ff te delen!
    Ik houd de moed er gewoon in. Het is gewoon nog zo onwerkelijk dat je elk moment denkt dat het voorbij is. En dat is natuurlijk ook niet goed voor de kleine.

5. Samama

Samama Niet meer actief

Je zegt het zelf al; teveel zorgen maken is niet goed voor de kleine! Geniet er gewoon van! :D Ga er niet vanuit dat er iets mis gaat, heb ik ook niet gedaan. Ik denk dat als je juist continu denkt; gaat het wel goed, zit ie er nog etc dat het dan juist fout gaat.

6. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    inderdad niet teveel zorgen maken

hier gaan ze trouwens pas vanaf 12 weken proberen een hartje te luisteren. hoop dat jij meer geluk hebt!

Deel Deze Pagina