Hallo allemaal, Ik weet sinds vorige week woensdag dat ik zwanger ben, en zal nu 3 weken zwanger zijn na eisprong. Sinds vorige week donderdag heb ik dagelijks wat licht bruin soms wat donkerder bruine afscheiding. Ook regelmatig last van pijn in me onderbuik, menstruatie pijn en soms blijft het echt een zeurende pijn. Nu ben ik ook wel echt gefocust op wat je allemaal voelt.. lees veel over misselijkheid en pijnlijke borsten maar dat heb ik juist niet, wel erg vermoeid. 26 mei heb ik de eerste afspraak met de verloskundige. Zij is hiervan op de hoogte en zegt dat het erbij hoort. Maak me echter wel best zorgen. Is dit echt normaal? Hebben meer hier ervaring mee? Liefs
Ik had ook geen pijnlijke borsten en werd pas na week 7 misselijk. Bruin verlies is meestal niet ernstig. Dat is oud bloed. Ook de menstruatie achtige krampen herken ik. Het kan er dus allemaal bijhoren. Elke zwangerschap is anders.
Ik had ook 2 dagen bruin bloed verlies met 4 weken, daarna positieve test. Donderdag echo dus dan kan ik bevestigen of het goed zit. Zeurende buikpijn kan ook heel goed komen door oprekken baarmoeder/gevoelige baarmoeder/betere doorbloeding etc. Ik had ook buikpijn en pijnlijke borsten, ineens in week 7 super misselijk! T kan gewoon oud bloed zijn, probeer er rustig onder te blijven, hoe moeilijk ook
Ik herken de bruine afscheiding. Ene dag wel andere dag heb ik het niet. Ik heb dit met VK besproken en zij zei dat het ind oud bloed is. Als het vuurrood wordt en hevige steken dan kon ik zo bellen. Ik heb wel last van misselijkheid en zere borsten. Soms ook buikkrampen maar dat zijn denk mijn darmen. Ontlasting is nu ook niet meer hetzelfde. Ik ben nu 5 a 6 weken in juni pas eerste echo spannend.
Die buikpijnen had ik aan het begin ook heel erg...Vooral snachts...warme kruik werkte echt fantastisch. ..geen (bruin) bloedverlies oid gehad.
Die buikpijn en bruine afscheiding heb ik ook twee keer gehad. Maakte me erge zorgen, tót mijn moeder vertelde dat zij het bij al haar zwangerschappen had. Nog geen zorgen proberen te maken, je hebt er toch geen invloed op!
Hoe gaat het nu met je bloedverlies? Ik had een goede echo, nadat ik met ongeveer 4 weken 2 dagen bruin bloed verloor, zolang het niet rood is en veel pijn doet dan gaat het hopelijk goed