wie kan me even moed inpraten?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zip, May 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zip

Zip Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    1,295
    0
    0
    1 juni me NOD.

Vorige week veel last van ongi-krampjes, die zijn vanaf zondag weggeweest en nu weer terug.......wel allerlei andere klachtjes......:(

Voel me een beetje down :(.......als het echte ongi-krampen zijn, laat de duvels dan maar komen.......durf niet nu al te testen....heb zoiets van: eerst maar afwachten of de duvels komen.......heb ook nog geen test in huis (expres)
    maar ik voel me wel een beetje ongeduldig! :oops:

(en dat terwijl er een heleboel vrouwen zijn, die er heel lang over doen)

2. Het is helaas nog een kwestie van afwachten en hopen. Overmorgen mag je testen. Ik duim voor je!

3. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Atlijd wanneer je NOD nadert wordt de spanning groter en groter.. Probeer je ergens anders mee bezig te houden.. Een spannende film kijken bijvoorbeeld?

4. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Meis zal voor je duimen dat het geod komt....

5. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Mijn NOD is 2 juni. Ik ben eigenlijk deze keer niet zo ongeduldig, omdat alles erop wijst dat ik gewoon ongi ga worden: negatieve ovulatietesten, pijnlijke tepels, buikpijn, pijn in m'n lies.

Een hele lijst dus, en allemaal pre-ongi klachten....:(

6. Annerie

Annerie Bekend lid

Jul 22, 2006
    925
    0
    0
    Ik duim mee hoor, succes!

7. Joyce79

Joyce79 Lid

Apr 2, 2007
    66
    0
    0
    Secretaresse
    het wil niet zeggen dat de ongi-klachten betekenen dat je niet zwanger bent. Ik heb ook de hele week voor m'n NOD gedacht dat ik ongi zou worden, en wat blijkt, zwanger...hoe moeilijk het wachten ook is, nog heel even geduld!

Groetjes,
    Joyce

Share This Page