Huilen van geluk ! Die hormoontjes toch...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dikkerdjedap26, 25 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dikkerdjedap26

7 apr 2017
    44
    13
    8
    Hoi Dames!

ik heb hier een vrolijk , lief , klein kereltje van bijna 14 maandjes rondlopen!
    Op sommige momenten kan ik echt uit elkaar spatten van fierheid en blijheid omdat ik hem helemaal geweldig vind :D Als hij lief lacht, lief met zijn autootjes aan het spelen is, stiekem in de kast zit,... kan ik spontaan beginnen huilen van geluk:eek: Dit had ik niet zo erg tot ik zwanger werd van de 2de (nu 15 weken)...
    Dan sta ik ontzettend emotioneel te huilen terwijl er verder niemand thuis is ...anders kan ik me nog wat beheersen!

Nog dames die spontaan kunnen beginnen janken als ze hun kindje zien rondlopen, spelen, ...:p

USAbaby vindt dit leuk.
  2. Neilia

Neilia Niet meer actief

Dat niet, maar ik zat onlangs te janken om het liedje van BOB de bouwer :oops:

3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik jank ook om alles :D
    Leuk die hormonen!

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik jankte gewoon overal, kon het echt niet altijd inhalen. Pluizig katje op tv? Pak de zakdoekjes maar!
    Toen mijn schoonzus en zwager gingen trouwen was ik 6 maanden daarvoor bevallen, gaf nog borstvoeding. Ik heb vanaf de heenweg in de auto af en aan zitten huilen, haha! Toen de bruid de trap af kwam met haar jurk stond ik echt harder te snotteren dan wie dan ook. Terwijl ik dat voor mijn zwangerschappen (en borstvoedingsperiodes) absoluut niet had.

5. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.228
    113
    Ik jank ook om alles.
    Gisteren nog om een meisje die aan het kleuren was en 2 ouderen die zeiden "wat een lief meisje"

...:rolleyes:

6. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Hier ook ,En soms denk ik wat wordt je toch groot en dan weer wat ben je toch mijn lieve kleine schat.Ik ben zo dankbaar en gelukkig met mijn super zoon dat ik daar emotioneel van kan worden en dan over een paar maanden heb ik er 2 :D

7. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Zelfde. Ik jank van elk filmpje op Facebook met een geitje erin ofzo. In feite waren mijn extreme emoties de reden dat ik ging testen :D

8. Dikkerdjedap26

7 apr 2017
    44
    13
    8
    Haha!! Als zwangere vrouw is dat volledig normaal:D

9. Dikkerdjedap26

7 apr 2017
    44
    13
    8
    Hihi idd!! Wij krijgen ook een 2de zoon!! Heb heel de dag gejankt toen we het hoorden:roflmao:zo blij!!

10. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik heb om een kinderliedje zitten janken van de week

11. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    Ja kan overal om huilen. Vanavond nog toen mijn zoontje van 22 maanden voor het eerst stoer in zijn grote jongensbed ging slapen huilen huilen huilen, hij slaapt nog

12. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Dit is zo herkenbaar! Overmand door emoties soms, omdat je kindje zo lief/leuk is. Heerlijk! Inderdaad, sinds zwangerschap.

Deel Deze Pagina