Hoi Dames! ik heb hier een vrolijk , lief , klein kereltje van bijna 14 maandjes rondlopen! Op sommige momenten kan ik echt uit elkaar spatten van fierheid en blijheid omdat ik hem helemaal geweldig vind Als hij lief lacht, lief met zijn autootjes aan het spelen is, stiekem in de kast zit,... kan ik spontaan beginnen huilen van geluk Dit had ik niet zo erg tot ik zwanger werd van de 2de (nu 15 weken)... Dan sta ik ontzettend emotioneel te huilen terwijl er verder niemand thuis is ...anders kan ik me nog wat beheersen! Nog dames die spontaan kunnen beginnen janken als ze hun kindje zien rondlopen, spelen, ...
Ik jankte gewoon overal, kon het echt niet altijd inhalen. Pluizig katje op tv? Pak de zakdoekjes maar! Toen mijn schoonzus en zwager gingen trouwen was ik 6 maanden daarvoor bevallen, gaf nog borstvoeding. Ik heb vanaf de heenweg in de auto af en aan zitten huilen, haha! Toen de bruid de trap af kwam met haar jurk stond ik echt harder te snotteren dan wie dan ook. Terwijl ik dat voor mijn zwangerschappen (en borstvoedingsperiodes) absoluut niet had.
Ik jank ook om alles. Gisteren nog om een meisje die aan het kleuren was en 2 ouderen die zeiden "wat een lief meisje" ...
Hier ook ,En soms denk ik wat wordt je toch groot en dan weer wat ben je toch mijn lieve kleine schat.Ik ben zo dankbaar en gelukkig met mijn super zoon dat ik daar emotioneel van kan worden en dan over een paar maanden heb ik er 2
Zelfde. Ik jank van elk filmpje op Facebook met een geitje erin ofzo. In feite waren mijn extreme emoties de reden dat ik ging testen
Ja kan overal om huilen. Vanavond nog toen mijn zoontje van 22 maanden voor het eerst stoer in zijn grote jongensbed ging slapen huilen huilen huilen, hij slaapt nog
Dit is zo herkenbaar! Overmand door emoties soms, omdat je kindje zo lief/leuk is. Heerlijk! Inderdaad, sinds zwangerschap.