Hallo allemaal, Vanmiddag zijn we bij de gyn geweest voor een vervolg op onze 20 weken echo. Onze beeb heeft hartritme stoornissen waarvan ze hoopten dat ze nu over zouden zijn. Helaas niet. Nu wil de gyn dat we óf twee keer per week naar de verloskundige gaan om de hartslag te controleren óf dat we dat zelf doen. Nu willen we dat dus zelf doen en zijn daarom op zoek naar een Angelsound. Ik zag een heel aantal webshops waar je ze kunt bestellen. Maar wij gaan zaterdagochtend een week naar Terschelling en ik wil dat ding dan eigenlijk wel mee. Nu vroeg ik mij af, weet iemand waar ik zo'n ding gewoon kan kopen? Ik dacht aan een apotheek of een electronica zaak? Iemand suggesties? Vooral op of nabij de route Enschede - Harlingen Alvast bedankt!
Echt? Geweldig! Ga ik morgen gelijk halen. Probleem opgelost Dank je wel! Deze kan op slot wat mij betreft....
van de kijkshop komen de meeste klachten... je krijgt ze ook bij babyplanet of babydump etc etc.. allen prenatal verkoopt ze niet.. maar de kijkshop is niet alleen door mij, ik lees het vaker hier op het forum echt af te raden... succes ermee!
Heey meid ik heb hier nog een angelsound liggen... Misschien iets voor jou??? Ik heb hem veel gebruikt tussen 12de en 17 de week maar gebruik hem helemaal niet meer omdat de kleine dagelijks veel aan het schoppen is...
Zucht... Ik zou wat vaker online moeten zijn Heb net vanochtend voor mijn werk dat ding bij de kijkshop gehaald. Nou, morgenvroeg maar terugbrengen en ik heb bij de baby-dump eentje kunnen reserveren voor morgen! (Bedankt voor die tip!) Allemaal bedankt!
Hi Destiny, Ik zie dat we tegelijk ongeveer posten. Ik heb er net eentje bij de baby dump gereserveerd... Maar in ieder geval bedankt! Ik vind het erg lief dat iedereen zo meedenkt!