Ik laat de knoop van mijn broek open. Je ziet nog niet echt wat maar ik merk het idd aan mijn broeken erg irri maar ook wel weer leuk. heb nu een excuus om lekker in mijn joggingbroek rond te lopen. Liefs Jes
Ben ook zo blij om hier te lezen dat ik niet de enige ben. Deze week vroeg een collega of ik misschien dikker geworden was...Ben net 6 weken zwanger. Heb maar gezegd dat het vakantiekilo's waren . hihi Misschien speelt ook wel mee dat ik 62 kg weeg, maar ben wel 1.79 lang. Heb nog niemand iets verteld, dus maar wijde vesten aan @ska26; haha ja idd, lekker een joggingbroek aan. Vind het bijna jammer dat ik ze niet aan kan naar mn werk
ik heb ook al een buikje ik vind het opzich best wel raar want het lijkt elke dag wel te groeien of ik ben gek
maar ik hoef nog niet mijn zwangerschaps kleding aan het zit wel een beetje strak maar ik kan ermee leven
hoi hoi Ik ben nu 9 weken en 6 dagen zwanger,en heb al een buikje. ben 5 kilo aangekomen en echt alleen op me buik. niks vreemds aan zei de vk. Mijn moeder had dat ook. groetjes
Hey, Grappig di topic Ik heb nu ook al een echt buikje. Heb een foto in mn album staan van gisteren, 6 weken en 5 dagen zwanger (voor vergelijking staat er ook foto in van niet zwanger, wel een recente hoor, dus van net voor ik zwanger was) Ik ben zwanger van ons2e kindje. Natuurlijk komt het ook door de darmen en komt vaak ook sneller als je zwanger bent van 2e (3e, 4e etc) kindje. Ik vind het wel leuk hoor Oja, bij mn eerste zwangerschap had ik alleen een enorme buik, zonder striemen. Na de bevalling had ik ook al heel snel mn 'platte' buik terug voor zover dat mogelijk is na bevalling als je geen fitness ed doet. Liefs Syl
zit ik hier achter de laptop met joggingbroek aan en wordt helemaal blij te lezen dat meer mensen al een buik hebben zo gauw al. mijn moeder was namelijk helemaal plat en ik voel me soms echt bekritiseerd wanneer ik vertel dat ik 9 weken zwanger ben, mijn buik laat wel 15 weken zien ach het is niet zo dat ik minder eet, wel meer maar ja de hormonen roepen he ik ben trouwens wel trots op mijn buik
Bij mij waren het mijn darmen denk ik maar met 10 weken kan ik het echt niet meer verborgen houden hoor.
Ik kon ook met 6 weken mijn eigen broeken niet meer aan. Veel boeken staat idd in vanaf 15 weken ofzo gaan je kleren knellen.. Ehh krijg het meeste nu toch echt niet eens meer aan. Ik ben niet slank. mt. 46, dus ook dan kan je het al snel zien bij sommige vrouwen. Gewoon aantrekken wat lekker zit en ik heb ook gelijk zwangerschaps gekocht, vond het zonde om eerst grotere maat te kopen.
hallo ik was gisteren 10daden overtijd, gisteren avond getest, maar daar kwam dus positief uit. plusje streepje boven was heel erg duiderlijk en onder niet. dat ik zwanger bent is nu wel erg duidelijjk. ik voel het gewoon, pijnlijke bortsen. als ik moet plassen voel ik mijn buik heel duiderlijk of ook wel is kramp zo uit het niets. het is onze eerste baby en weet niet wat ik moet doen. we houden het zo wie zo. niemand weet het behalfe wij en mijn moeder vanaf gisteren net liefs mij
Ik ben donderdag als het goed is 9 weken zwanger. Heb afgelopen zaterdag mijn eerste broeken gekocht.....helaas allebei na een uur of wat al stuk! en dat voor broeken van 45 euro per stuk! Ik ben gisteren terug naar de winkel gegaan, maar volgens de vrouw achter de kassa mag ze geen nieuwe geven, ze moet ze eerst opsturen voor reperatie, moet ik verdorie nog een week wachten voor ik mijn broeken aankan! Ik was behoorlijk boos maar ze toonde helemaal geen begrip, moest maar een joggingsbroek aandoen naar het werk ofzo! heb dus al een week of 2/3 dat mijn broeken idd te strak zitten, maar nu is het echt niet lekker meer! Als ik ga zitten moet die broek gewoon los.
oh ja nou dat heb ik dus ook nu he las ergens dat het te maken heeft met het feit dat je darmen langzaam toch meer naar boven worden geduwd en dus krijg je een buikje dit is mijn eerste zwangerschap maar kon met 6 weken niet echt lekker mijn jeans meer dicht ja gingen wel dicht hoor en nu nog maar het zit niet lekker ik ben echt helemaal van de leggings en tuniekjurkjes enzo heerlijk koop enkel maar leggings en ja vrijetijds broeken of lekkere jazzpants heerlijk en niet duur ga geen dure zwangerschapskleding kopen, vind het zonde van mijn geld doe lekker veel met wijde bloesen en tunieken enzo en tricot buikbanden heerlijk ( heb er zelfs een aantal gemaakt van oude t-shirts echt perfect! ook en lange die gelijk ook als een soort rokje over mijn legging valt.. bloes/tshirt/tuniek erboven en klaar) groetjes