Wie kan mij helpen of ik al moet testen of wachten

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mistery, Mar 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mistery

Mistery Actief lid

Sep 17, 2007
    307
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag aan jullie...
    Ik heb woensdag me laatste pil genomen zaterdag overgegeven en ben nu nog niet ongesteld. Wel pijnlijke borsten en moe.
    Was ook een beetje onregelmatig met me pil in nemen.
    Kan ik nu al testen of wachten tot woensdag als ik dan nog niet ongesteld ben?

Alvast bedankt voor de reacties

Groeten Marloes

2. tjessia

tjessia Fanatiek lid

Feb 1, 2009
    2,889
    0
    0
    Als je je onzeker voelt doe je toch gewoon een test?
    Als die dan negatief is spreek je met jezelf af dat je dan pas weer woensdag een test doet als je ondertussen nog niet ongesteld bent geworden natuurlijk.
    P.s klopt jouw banner wel?

3. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

Nov 18, 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Hoi,

Je kunt altijd testen, maar de kans is groot dat je niet zwanger bent. Er heerst nog steeds een naar buikgriepje. Ik weet niet of je nu voor je eerste kindje gaat? Maar reken sowieso maar op een half jaar voor je zwanger bent, ivm ontpillen. Hoeft trouwens geen half jaar te duren hoor, ik was deze keer ook na 5 mnd zwanger en de vorige keer zelfs na 2 mnd.

Succes!

Gr, Manon

4. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

Nov 18, 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Hoi,

Je kunt altijd testen, maar de kans is groot dat je niet zwanger bent. Er heerst nog steeds een naar buikgriepje. Ik weet niet of je nu voor je eerste kindje gaat? Maar reken sowieso maar op een half jaar voor je zwanger bent, ivm ontpillen. Hoeft trouwens geen half jaar te duren hoor, ik was deze keer ook na 5 mnd zwanger en de vorige keer zelfs na 2 mnd.

Succes!

Gr, Manon

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Als je twijfelt gewoon testen maar ik vind het vreemd dat je zegt dat je woensdag je laatste pil hebt gepakt..? Ik werd pas 4 of 5 dagen na mijn laatste pil ongesteld.

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik dacht minstens een jaar aan t ontpillen te zijn.. binnen 2 maanden was t al raak.. en dat na 17 jaar pilgebruik

7. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

Nov 18, 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Ja dat is ook zo, verschilt ook per persoon, maar voor jezelf is het beter om die marge in je hoofd te houden, als het dan eerder gebeurd is het alleen maar mooi!

8. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Kzou idd zoals andere zeggen er niet vanuit gaan dat je zwanger bent. Zeker als je woensdag je laatste pil genomen hebt. Was je er een paar vergeten dan dat je denkt zwanger te kunnen zijn?

En ga er idd maar vanuit dat het wel even duurt voordat je zwanger bent. Dat is natuurlijk niet bij iedereen zo, maar ik ging er vanuit dat het wel binnen 2 mnd zou gebeuren en heb er 9 mnd op moeten wachten. Maakte mezelf er helemaal gek mee.

Hoop dat ik het mis heb, je kunt altijd even testen natuurlijk.

Succes!

XX Suzie

9. Mistery

Mistery Actief lid

Sep 17, 2007
    307
    0
    0
    ja ben idd me pil een paar keer vergeten.
    Ik ben nu nog niet ongesteld..
    Zou het wel leuk vinden
    Heel erg bedankt voor de reacties..

Hou jullie op de hoogte

Share This Page