Hai, Even een vraagje. Ben nu iets meer dan 6 weken zwanger en kan de meeste zwangerschapsverschijnselen die ik heb wel terugvinden, wat me erg gerust stelt. Maar toch is er iets wat ik niet echt tegen kom. Sinds een week heb ik last van enorme haaruitval en een jeukende hoofdhuid. Zijn er mensen die hier ook last van hebben? Iemand tips wat hier tegen te doen? Word gek van de jeuk en m'n hoeveelheid haar is drastisch afgenomen...
heel herkenbaar! Hier ook een futteloze, uitvallend, vette, jeukende haarbos. Het schilferd bij mij zelfs.....heb geen tip, heb zelf de oplossing nog niet gevonden n.l.... Kan je wel geruststellen, na de bevalling gaat het weer over Ben nu zelfs mijn haar maar aan het wassen met de zwitsal shampoo van Eva. Is toch minder agresief...
ik heb er ook last van me haar is heel dun,vet en ga zo maar door zat laatst bij de kapper en dat meisje zecht je wordt kaal nou dat wil je dan echt niet horen maar idd wordt echt kaal op me hoofd en nee ik heb ook geen oplossing alleen wat wendelaa doet met baby shampoo wassen
Hier de eerste 3 maanden ook giga veel haaruitval gehad.. En het was alleen maar droog en onhandelbaar.. Zelfs met mijn kappersachtergrondje kon ik er weinig leuks van maken.. Er valt helaas weinig aan te doen, gewoon je zwangerschap uitzitten Het heeft namelijk met je hormoonverandering te maken en de vitamines die je baby nodig heeft en van jou pakt.. Sinds een paar weekjes nu voelt het weer wat voller aan en heeft et weer wat meer glans..
Bij mij is het ook heel erg dun geworden, en wel zo erg dat ik momenteel een soort van haarextension heb moeten laten zetten. Ik kreeg al tijdens de zwangerschap last, maar vooral de weken daarna werd het nog erger. Heel vervelend. Dermatoloog denkt zelfs dat het niet meer goed komt met m'n haar.
Herkenbaar! Ik ben zelf 7 weken zwanger en heb sinds 2 weken ook last van haaruitval.. niet echt prettig, mijn zwarte bank zit constant vol met lange blonder haren, schrik elke keer.. toch vind ik mijn haar niet dunner aanvoelen..heb van mijzelf ook een erg dikke bos.. ik wil deze week mijn haar verven, ben benieuwd of dat nog effect zal hebben...
Herkenbaar! Tot ongeveer week 20 had ik ENORME haaruitval. Ik dacht serieus dat ik geen haar meer overhield! Ik werd er gek van en vond het vreselijk mijn haar te moeten kammen... Je ziet nou ook allemaal kleine haartjes bij mij , dus dat groeit allemaal weer aan..
Fijn om te weten dat het niet raar is en ik zeker niet de enige ben met dat stomme haaruitval. Ik heb inmiddels de helft minder haar op m'n hoofd (had veel fijn haar nu alleen nog maar fijn haar) en word gek van de jeuk. Jammer dat tot nu toe niemand nog iets heeft gevonden wat dit tegen gaat of verminderd. Heb het er even met m'n kapster over gehad, maar die had alleen ideeën als serumpjes gebruiken wanneer het met twee weken nog niet minder is. Nou ja, mocht ik tegen de oplossing of een verlichting aan lopen, ik laat het jullie weten!
ik had dat in het begin ook dan ging ik mn haar borstelen en had ik echt het idee dat ik kaal zou worden hihi na 25 week is dat opgehouden en nu heb ik echt een giga dikke bos haar zo een bos haar waar ik aleen van had durfen te hopen hihihi
nou meiden dit schijnt heel normaal te zijn dus wees gerust in kapsalon kreeg ik deze vrag heel vaak waarom dit is en hier is voor zover ik weet niet echt duidelijke oorzaak voor. Ja je hormonen maar verder niet hoe het allemaal precies werkt. Mijn tip: gebruik een zachte shampoo! geen head&shoulders ofzo Dat is zoiezo al een shampoo die je alléén moet gebruiken bij roos en verder nooit! babyshampoo is goeie oplossing maar gebruik deze niet te vaak. shampoo 'voor elk haar type' van albertheijn ofzo is ook goeie shampoo Is je haaruitval minder/over, stop dan met de zachte shampoo en ga weer verder met je eigen gebruikelijke shampoo
Mijn haar viel de eerste 3 maanden ook gigantisch uit, en ik had al niet zulk dik haar! Maar gelukkig is het goed gekomen. Ook had ik heel erg droog haar, mijn kapster heeft me een maskertje gegeven die gigantisch goed werkte, nu is het weer lekker zacht en handelbaar