Ik heb snachts echt zulke beenkrampen zij. Allebij me benen me hele been.. Voelt een beetje aan als groeipijnen ik slaap er eeg moeilijk van heb er nu ook last van nu ik op de bank zit meer mensen last van??
Ik heb voornamelijk veel krampen in mijn voet: wreef, onderkant voet en tenen. Soms aan de zijkant van mijn kuit.
ik heb het ook gehad, weet niet waar het vandaan kwam. Bij mij was het wel iets later in de zwangerschap, zo rond 30wk heb er een paar nachten last van gehad, en gelukkig is het daarna vanzelf weggegaan
Kuitkrampen?? Leg een zeepje onder je kussen!! Zo zou je er geen last meer van moeten hebben. Heb ook wel gehoord dat het vaak een te kort aan calcium is.
Restless Leg Syndrom? Dan heb je een soort van jeukerig kriebelig gevoel in je onderbenen en heb je moeite om ze stil te houden. Zwaar irritant is dat, heb er ook met vlagen last van.
mag ik je een tip geven: zeep in bed leggen. je moet wel sunlight zeep gebruiken want deze bevat extra magnesium! Het werkt bij mij erg goed en heb er nagenoeg geen last meer van! succes