hoi verloskundige ik ben er sinds zondag achter dat we zwanger zijn... maar nou heb ik bijna geen klachten alleen soms steekjes in de onder middenbuik en banden pijn en slecht slapen... hoe kan het toch dat ik bijna nergens last van heb... maakt me best wel onzeker... liefs
Hallo, Gefeliciteerd! Geniet ervan dat je geen zwangerschapsklachten hebt. Deze moet je namelijk ook niet perse hebben. Iedereen reageert anders op de hormonen. Dus de ene heeft heel veel kwaaltjes en de andere niet. Zegt niks over het feit of de zwangerschap goed of niet goed is. En ze kunnen ook nog later optreden. Groetjes Ineke
lieve ineke bedankt voor je antwoord dat stelt me al een beetje gerust.... ik heb volgende week een echo in het ziekenhuis en dan ben ik als het goed is 6 weken en 4 dagen zwanger... hoe groot is dan de kans dat ik het hartje zie/hoor kloppen liefs
Hallo, Het zal er om hangen of je een hartje kan zien kloppen dan. Als je minder ver zwanger bent zal het niet gaan, want dan is het nog te vroeg. Groetjes Ineke