Hallo, De laatste dagen voel ik me wat minder lekker. Ik heb af en toe wat hoofdpijn en ben erg moe, al ben ik dat al wel langer. Heb wat meer harde buiken, vooral 's nachts. Ik word er niet wakker van, maar als ik bijv wakker word om te plassen voel ik het wel vaak zeuren en trekken. Ook staat mijn buik wat erg gespannen en heb ik wat buikpijn meer bovenin. Ikzelf heb echter meer het idee dat dit komt doordat mijn ribben gaan uitzetten en mijn spieren wat protesteren, de boel wat in de verdrukking komt en ik niet ontspannen adem, waardoor er lucht dwars gaat zitten. Over het algemeen wijt ik lagere buikpijn al snel aan indalen. Een enkele keer heb ik wat sterretjes gezien, maar dit was bijv nadat ik diep gebukt had. Verder heb ik tot vorige week bijna dagelijks soms stevige bloedneuzen gehad, wat ineens gestopt is. Het kindje voel ik verder goed bewegen. Ik heb morgenmiddag mijn controleafspraak bij de vk. Is het bovenstaande aanleiding om toch eerder te bellen? Alvast bedankt,
Bedankt! Ik had inderdaad toch maar even gebeld. Advies was sowieso even urine controleren, dit was verder goed. Vanochtend voelde ik me nog helemaal niet lekker, maar het is in de loop vd dag weggetrokken dus ik denk toch een virusje oid. Bloeddruk was 110/70. Wel lijkt de baby aan de grote kant, dus mogelijk heeft een groeispurt me ook dwarsgezeten. Ik krijg nu (morgen) een groeiecho, dus ben benieuwd.