net zwanger en bloedverlies!

Discussie in 'Miskraam' gestart door rosje, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosje

rosje Lid

3 feb 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Hoop dat er meiden bij zitten die mijn verhaal herkennen.
    De avond voor nod hadden we in volle blijheid een licht positief test in handen! Op de nod zelf kreeg ik na de ontlasting ( sorry!!!) licht roze met wat rode slijm bij het afvegen en dit ging een paar wc beurten afnemend zo door tot dat het helemaal ophield. Vandaag op 2e nod héél klein beetje roze slijm die je waarschijnlijk niet eens had opgevallen als je geen inspectie zou doen :) maar daarna weer na ontlasting iets donkerder roze bij het afvegen, wel minder dan gisteren en weer minimum bij somige wc beurten, maar echt alleen bij afvegen dus niet dat ik echt bloed plas.
    Nu zitten we als of een zwangerschap op zich al niet spannend genoeg is ook meteen in paniek of er een miskraam op komst is.
    Heb al gelezen dat innestelingsbloed vaak voor je nod komt en bruin is omdat het oud bloed moet zijn. Heb verder wel lichte ongi krampen wat wel een stuk minder aan het worden is vergeleken met nod 1, en deze pijn had ik ook met mn eerste zwangerschap dus dat is denk wel normaal.
    Wat ik wel apart vind is dat het echt op de dag is begonnen wanneer ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden. Het lijkt ook niet bepaald op een beginnende menstruatie want dat gaat bij mij met meer pijn en toeters en bellen!
    Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
    Trouwens ben nu dus 4 weken zwanger en heb een super regelmatige cyclus van 25 dagen.

Alvast bedankt iedereen..

2. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
  3. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Oh lees nu pas dat je niet echt hebt gebloed, maar licht roze spotting had? Nou dat hebben wel meer meiden en dan kan het idd een innestelingsbloeding zijn.

4. rosje

rosje Lid

3 feb 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Skye81
    Heb het net gelezen, wat ongelooflijk rot voor je! Kan me zo goed voorstellen net blij en dan weg. Ik hoop echt voor je dat je weer heel snel zwanger zal zijn van een gezond kindje! :)

Ik test tot vanmorgen nog steeda positief maar blijft onzeker..

5. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Het kan idd nog alle kanten opgaan. Ik hoop natuurlijk voor jullie de goede!

Wellicht kun je aan je huisarts vragen of je naar de gyn mag om je hcg te testen met bloedprikken? Als ze dat herhalen na een paar dagen, kunnen ze kijken welke kant het opgaat met de zwangerschap. Dat hebben ze bij mij nu ook gedaan, omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad en dus heel erg onzeker erover.
    Met een echo zal nog niet echt wat te zien zijn, daar is het dan te vroeg voor.

Ik hoop gewoon echt dat het wat innestelingsbloed is! Ook omdat je aangeeft dat het niet echt doorzet. Bij mij zag ik op een gegeven moment stolsels eruit komen....

6. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Wat bloed na ontlasting kan van je baarmoedermond komen. Dat is meestal niet erg. Door de zwangerschap is dat nu heel goed doorbloed en bij persen kun je dat dan krijgen.

Ik hoop dat het verder goed blijft gaan. Als je de verloskundige belt mag je vast al snel komen voor een echo. Nog te vroeg voor een kloppend hartje, maar dan weet je of er een zwangerschap te zien is.

7. rosje

rosje Lid

3 feb 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Bedankt voor de lieve reacties!
    Heb vanmorgen na weer roze slijm en weer dus na de ontlasting maar idd de verloskundige gebeld en zij zei dat ze op dit moment niets kunnen doen, kan pas 26feb komen om te luisteren of het hartje klopt. Verder zijn zei ze dat zolang je niet gaat vloeien geen zorgen moet maken, maar ja dat hou je natuurlijk niet tegen. Durf niet eens blij te zijn dat ik zwanger ben omdat het straks toch mis gaat. Ben echt heel bang en overbezorgd
    Verder neemt het niet toe tot zo ver, echt alleen bij ontlasting een beetje veel en dan ook wel weer gauw over, lichte menstruatiekrampen heb ik wel nog steeds.

8. rosje

rosje Lid

3 feb 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man heeft net de huisarts gesproken en hij gaat een snelle afspraak voor mij regelen bij de gynaecoloog. Ben hier natuurlijk heel blij mee maar vraag me wel af wat ze op dit moment kunnen doen of zien aangezien ik nog maar 4 weken zwanger ben.
    Heeft iemand enig idee???

9. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Realiseer je dat je nog maar kort zwanger bent. Bij ons ging het ook zo, en ik heb heel veel echo's gehad omdat het toch langere tijd onduidelijk bleef. Al die vroege echo's, als ik weer ooit zoiets meemaak kies ik daar niet voor. Het leverde weinig op, de natuur moet het uiteindelijk zelf doen. En totdat het onomstotelijk duidelijk is grijpen ze toch nog niet in.
    Bij ons bleek 1 vruchtje van een tweeling het niet gered, en het stolsel zat de andere te veel in de weg. Helaas. :(

Hopelijk gaat het bij jou gewoon goed. Want dat is in 50% van de gevallen wel zo. Ik zou bij de huisarts iets vragen om je ontlasting wat soepeler te maken, dat helpt meestal tegen het bloeden bij persen.

10. rosje

rosje Lid

3 feb 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Astrid,

Wat vervelend om te horen van je tweeling! Hoop dat het beter met je gaat en snel weer zwanger bent van een gezonde baby! En je hebt idd gelijk ben nog maar kort zwanger en daarom vraag ik me ook af wat ze voor je kunnen doen ondanks het toch fijn is dat er naar je gekeken word. Denk gewoon voor je gevoel fijn en zoals je zegt als het mis is moet het lichaam het toch op de natuurlijke wijze zelf allemaal doen..

11. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Het is fijn dat ze met je meedenken en je steunen. Het wachten tussen de echo's is wel enorm moeilijk.

We hopen snel op een nieuwe zwangerschap, hopelijk gaat het dan wel goed.

12. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ik heb ok met 4 weken echo's gehad met deze zwangerschap. Er was nog niks te zien qua vruchtje, maar ze konden wel zien dat er een beginnende zwangerschap was. Er was alleen nog geen zekerheid dat het goed zou gaan. Ook nu. Gister het hartje zien kloppen, maar nog vertelden ze me dat er geen garantie is.

13. rosje

rosje Lid

3 feb 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dreamchild,

Aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap:)
    Heb wel ergens gelezen dat als het hartje klopt de risico voor een miskraam iets afneemt maar zekerheid hebben we denk ik nooit tot dat we onze baby's gezond in ons armen hebben.
    Maar wat is de reden voor jouw vroege echo, had je ook bloedingen?
    Wel heel fijn om het hartje te horen!

Deel Deze Pagina