Ik heb even een vraagje. Ik heb begin december dmv cytotec een miskraam moeten opwekken omdat bij de echo van 8 weken bleek dat het vruchtje met 6,5 week gestopt was met groeien (na een echo met hartje op 6 weken). Ik heb toen tot net iets na de kerst gebloed en op nacontrole bleek het vruchtje ook gewoon weg. Toen begon ik op woensdag 15 Januari weer licht te bloeden (mijn menstruatie dus) maar dat zette niet echt door. Op maandag 20 Januari ben ik 's ochtends met spoed naar de huisartsenpost gegaan vanwege hevige pijnen en steken in mijn baarmoeder waardoor ik niet kon lopen. Die dag ben ik opgenomen geweest en van binnen alles nagekeken maar ze konden geen verklaring vinden (geen restweefsel of nieuwe zwangerschap) en mocht dus naar huis. De dag daarna is het bloeden wel gaan doorzetten in een normale menstruatie, maar de pijn bleef aanwezig. De zaterdag (26 januari) erop ging het gewone bloeden over in hevige bloedingen met behoorlijke stolsels en klonten (elk uur verschonen was wel nodig). Die zondag erna heb ik uiteindelijk weer een bezoekje aan de HAP gebracht omdat het hevige bloeden doorging en die heeft in overleg met de gyn primolut voorgeschreven om de menstruatie te reguleren, de pijn was sinds die hevige bloedingen wel weg gelukkig. Nu zijn we ondertussen weer een week verder en houdt het bloeden aan en lijkt niet minder te worden...(elke 2 uur verschonen) ondanks de primolut. Uitgerekend vanaf de 15e bloed ik dus alweer bijna 3 weken! Wie herkent dit? of heeft dit meegemaakt? Ik wil nog even afwachten tot donderdag wat het dan gaat doen want dan is mijn kuurtje primolut af, is het dan niet minder dan bel in de gyn. Tips en info zijn welkom!
In dec ben je vast ook bij de gynaecoloog geweest. Ik had in jouw situatie allang even met de gyn gebeld om te overleggen. Die hebben ook telefonisch spreekuur, en vaak mag je dan even kangskomen en kijken ze even.