hallo dames, ik heb een vraagje, vanaf hoeveel weken kan je een zwangerschaps test doen ik heb net op een site gekeken en daar stond dat als ik zwanger zou zijn ik dan pas 19 dagen zwanger ben. kan ik dan al testen of moet ik dan toch nog even wachten? ik hoor graag van jullie. met vriendelijk groet Magdalena
de meeste testen zijn goed vanaf je nod, maar er zijn ook testen die zo gevoelig zijn dat ze al paar dagen eerder dan je nod gebruikt kunnen worden. Tis vooral ook wat je zelf wil. Ik heb er dit keer bewust voor gekozen om niet eerder te doen dan nod, wou niet weer teleurgesteld worden. Als je er goed mee kan omgaan zou je wel voor je nod kunnen testen
en van welk merk kan ik dan het beste een test kopen? gewoon van de kruidvat of kan ik beter een andere kopen? met vriendelijke groet Magdalena
kruidvat 2voor5 euro en als die positief is en je wilt meer duidelijk heid gewoon de CB met indicator doen, succes
ik zou een dag na je nod testen. en idd als vde kruidvat pos test, nog even testen met clear blue, of bij de huisarts. succes!
in principe kun je het beste wachten tot op de dag van je nod, maar ik heb zelf 6 dagen voor mijn nod duidelijk positief getest, ik voelde me zo anders,zo zwanger zeg maar dat ik niet meer kon wachten! suc6! oh ja ik heb als eerste test test point van de etos gehaald,dat is een vroege zwangerschapstest.
ik wil maandag gaan testen, ik kan gewoon niet wachten. maar ik vind het ook wel eng ik heb een jaar geleden namelijk ook een test van de kruidvat gedaan en die gaf toen aan dat ik niet zwanger was en een dag later ben ik gevallen en daarna had ik hele erge krampen in mijn buik toen bleek laterna dat ik een miskraam had. ik hoop toch dat het nu allemaal beter gaat en dat de test nu wel het goede aangeeft. bedankt voor de reacties allemaal. mvg magda