OMG, wat is dit naar zeg! hele dag misselijk en wil alleen maar in mijn bed liggen. voelt alsof ik grieperig ben: zó moe, niet lekker, wil alleen maar slapen en voel me zieluuuug heb nu even gegoogled voor middeltjes tegen misselijkheid. gember en citroen of zo. meer tips? ik las al iets van olijven fruit snack ik wel veel. dat helpt ook. enne... hoe doen jullie dat met seks? ik kan haast niet zoenen en de parfum van mijn man.... oef! kan ik haast niet te verdragen. hij loopt soms nu met een boog om me heen om me te pesten heb natuurlijk ook minder zin om te vrijen maar helemaal niet meer doen vind ik ook zo wat hoe doen jullie dat? (geen details hoor haha)
Nou vond de parfum van die van mij ook zo erg.. ( terwijl ik eerst opgewonden werk sls ik hem rook zo lekker) k heb gewoon gevraagd of hij hem savonds na t douche niet op wilde doen.. Daarnaast moet ik bekennen dat ik zijn eigen lucht ( hij ruikt echt nooit naar zweet maar gewoon lekker ) heerlijk vind. Hij heeft fysiek erg zwaar werk en als hij thuis komt snuffel ik graag aan hem haha
Oh tegen de misselijkheid. Als je wakker word het eersre wat je moet foen een kaakje of cracker of vanillevla eten.. ook niks drinken.. is niet fij om te doen maar helpt meestal wel.. daarnaast om de 2 uur gewoon iets eten. Wanneer je maag wat leer raakt word je al gelijk misselijk.. magnesium tabletten schijnen ook te helpen maar die heb ik nog niet geprobeerd
thanx, meiden! ja heb ook gevraagd of hij geen parfum op wil doen. en ga iets naast mijn bed leggen, cracker of zo. vanmorgen nam ik een slokje water en belgh! meteen erg misselijk. verder maar even niet te veel "doen" op intiem gebied. wel jammer, want het versterkt toch wel de intimiteit tussen ons altijd.
Haha, ja ik ken het... Heb precies hetzelfde! Nou, dan niet van dat misselijk zijn de hele dag (gelukkig), dat komt bij meestal pas 's avonds tijdens het koken , wel heeeeel moe de hele dag en grieperig voelen! En vwb seks... Tja, niet doen is ook zowat he, maar toch heb ik er echt effe geen behoefte aan! V/d week deden we het wel, maar toen we klaar waren zeg maar, moest ik huilen! Zomaar, uit het niets, geen idee... Zo raar! En ook niet echt gezellig voor het moment
ja dat heb ik ook wel eens haha die mannen snappen d´r wrsch niks van haha die van mij vindt het allemaal maar vreemd. maar wel heel lief doet ie hoor. we zien wel even hoe het loopt. ik weet eigenlijk niet waar ik me druk om maak.
Ik herken het wel, sommige dagen vraag ik mij af hoe ik mij ook alweer voelde voor de zwangerschap... sommige dagen blijf ik liever in bed. Veel rusten helpt (het huishouden... don't get me started), maar ik herken het wel. De seks is op een laag pitje gekomen vanwege de vermoeidheid, maar in het weekend halen we het wel in. :-D
@Fleetwood: ja, hier ook een laag pitje. alhoewel als je bezig bent, gaat het eigenlijk vanzelf . rustig an @ Rianna. ja vandaag 7 weekjes
Emesafene hielp hier idd ook goed. Maar nog steeds was ik wel misselijk. Heel laag pitje gewoon, tis niet anders.. Hij accepteert dat ook gewoon gelukkig. Het begint nu al minder te worden, gelukkig!
Uhh op dit moment gewoon niet... Heb er geen behoefte aan, te moe en toch opnieuw wat angst die nergens op gebaseerd is
hoi meiden misselijkheid gaat al iets beter. verschilt ook per dag.. @dreamer: toch opnieuw wat angst? wat bedoel je..?
Misselijk heb je de meeste tips al voor gehad van de meiden en wat betreft seks ja..... Ik lijk alles intenser te voelen nu maar ben te moe om te beginnen hihi. Als je n beetje puf en zin heb gewoon doen en anders lekker niet zou ik zeggen.