Helaas in juni miskraam gehad. Nu toch weer zwanger van ons 3de kind. Steeds wat buikpijn onderin mijn buik en met vlagen ineens een steek. Volgens mij hebben we meer dat in het begin maar ben zo bang dat ik toch ff bevestiging zoek. 4w en 4d nog 3 weken dan een echo
Ik heb in het begn ook veel buikpijn gehad zoals jij omschrijft. Was een spannende tijd tot eerste echo maar alles was goed...hoop voor jou ook!
Ik heb het ook. Kan nog niet zeggen of het erbij hoort, heb 6 januari pas eerste echo, maar mijn dokter zei dat het vrij normaal is. Baarmoeder die groeit waarschijnlijk
Heel herkenbaar! Tot 12 weken wel, bij mn beiden voldragen zwangerschappen had ik meer buikpijn dan voor mijn miskramen, t lag bij mij heel erg aan t groeien van mijn baarmoeder
Hier ook wel in begin regelmatig menstruatiepijn gehad. Je lichaam is natuurlijk ook super hard aan het werk! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Hier ook, vooral een erg drukkend gevoel en trekkend. Alleen ook 4+4 dus ik kan je over deze zwangerschap verder niet gerust stellen omdat ik zelf ook ng geen echo heb gehad. Maar....bij mijn vorige zwangerschap had ik het ook. Vond het toen ook mega spannend omdat ik daarvoor een miskraam had gehad. Toch heb ik nu een mooi mannetje rond lopen. Kramp zegt echt helemaal niks maar het is enorm spannend