Sinds 14 weken ben ik zwanger. Tijdens de zwangerschap van onze eerste heb ik een zwangerschapsmasker gekregen. Helaas lijkt deze nu in alle hevigheid terug te komen. Heeft iemand ervaring met laser, peeling of cremes? De huidarts heeft het alleen over het dagelijks gebruik van zonnebrand maar dat doe ik al...
Een zwangerschapsmasker is hetzelfde als pigmentvlekken en dus eigenlijk niet te behandelen, alleen te voorkomen.
Heb m ook maar had m voor de zwangerschap ook al. Toen heb ik m een keer laten flitsen met IPL en dat werkte als een trein. Helemaal egaal huidje had ik toen. Maar nu sinds de posi test weer terug... En nee, zelfs factor 50 helpt niks...
Begint het met een paar vlekjes? Ik zag gisteren dat ik er 3-4 heb, van maar een paar uur in de zon zitten met factor 50 (op mijn gezicht). Ik ga over een week twee weken op vakantie (zon, zee, strand). Wat kan je dan nog doen om nog meer pigmenten te voorkomen!?
smeren, uit de zon blijven en een pet dragen.... Dat zijn echt de beste remedies... (voor zover mogelijk)