Houd me lichaam me weer voor de gek?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door alecia, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hey meiden, ik heb een paar kleine rare vraagjes.

Ik ben vandaag al 10 dagen overtijd, Slik! Spannend dus, me vriend nu ook verteld, had hem beloofd als het om een paar dagen ging, hem niet gelijk te vertellen, maar goed zat al op 8 dagen en toch verteld, hij schrok maar hoopt dat het een 9 maand ziekte gaat worden.

Maar nu ben ik gister wel getelt bruin bloed verloren, met een beetje buikkrampen, maar toen ik vanmorgen opstond begonnen de krampen weer, een ellende niet leuk meer. Ook ben ik vannacht een klein beetje ( mengeling oud bloed) verloren, nu heb ik weer wat buikkrampen maar niet serieus pijnlijk hooguit in de weg zitten. Ook boven me schaamstreek is het wat verhard, en nu verlies ik geen bloed meer, had me handjes gewassen, me nageltjes geknipt en toch even me bmm gevoelt, en deze voelt hard en gesloten. Nu weet ik hier mag je niks uit opmaken, maar goed ben eigenwijs.

Ook me boobies zijn gevoelig en ben ik af en toe wat weeig in de maag, kan wel fatsoenlijk eten, maar nu vraag ik me af of iknog wel een test moet doen. We hebben gisteren seks gehad, en dus vraag ik me ook af, zou het bloed daarvan kunnen komen?

Hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes Alecia

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Je banner is ingesteld op 28 dagen maar je hebt helemaal geen regelmatige cyclussen? 36 dagen, 21 dagen en 26 dagen als ik het goed heb?
    Je moet altijd uitgaan van de langste cyclus dus dan ben je 2 dagen overtijd.

Verder is bruin bloed nooit een ongesteldheid, pas als je rood bloed verliest kun je dit rekenen als cyclusdag 1 van de nieuwe cyclus. Je kunt dus zeker testen en dat zou ik ook absoluut eventjes doen.

3. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ja ik weet dat ik een wisselde cyclus had, maar er werd mij gezegt gewoon even op 28 te gooien door de huisarts dan kan ik nooit er te ver naast zitten. Moest wel rekening houden dat als ik 1 dag overtijd zou zijn ik nog niet mocht testen ivm de cyclus.
    Echt testen durf ik nog niet, waarom weet ik niet. Maarja zal wel niks anders opzitten.

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat raar dat dat gezegd is door je huisarts. Helemaal raar dat je wel 28 dagen aan moet houden maar niet mag testen als je overtijd bent?
    Nouja ik zou gewoon even testen is ie negatief dan is ie negatief en anders ben je toch zwanger. Afgegaan op je langste cyclus ben je nu twee dagen overtijd. Maar omdat het zo onregelmatig is en je ook nog niet lang bezig bent (dus geen goed inzicht op je cyclussen) is de kans groot dat je een langere cyclus hebt. Maar je kunt net zo goed zwanger zijn. :)

Succes!

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ik ben al heel lang bezig met "pogingen"Maar niet alle cyclussen staan erbij omdat ik voordat ik zo ging wisselen altijd al op 28 dagen stond, in totaal ben ik al bijna 2 jaar van de pil af en 2 mk`s verder. Maar we wachten hier toch nog even af, anders morgen toch maar testen.

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat is denk ik toch het enige wat je duidelijkheid kan geven ...Mij is altijd verteld dat je je langste cyclus van het afgelopen half jaar moet aanhouden .....

ik zou er een testje aan wagen ..

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jeetje dus al 2 jaar bezig, in het begin regelmatig en nu ineens onregelmatig? Misschien een bezoekje aan de gyn als de test nu negatief is?

8. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Je moet altrijd je langste cyclus aanhouden als je wilt weten wat je NOD is en je kunt testen. Ik was voorheen ook altijd netjes rond de 28 dagen ongesteld maar na het stoppen van de pil voor ons 3e kindje ineens elke cyclus na 40 dagen. Dat zou dus inhouden dat als ik 28 dagen zou hebben aangehouden ik elke maand 12 dagen overtijd zou zijn en dan ineens ongesteld zou zijn of een miskraam zou hebben gehad. Maar je was 2 dagen overtijd als je je langste cyclus zou aanhouden, al getest??

Deel Deze Pagina