Hoihoi allemaal! Eventjes een vraagje.. Op 4/6 mijn eisprong gehad. Ook erg duidelijk gevoeld wat deed het zeer! Ovulatietesten gebruikt van kruidvat. 3/6 positief en 4/6 nog steeds positief. Op het moment hele vage klachten. - soort menstruatie krampen - sinds vandaag wit/doorzichtige afscheiding. Zoveel dat het ondergoed er nat van is( sorry voor de details) haha - HONGERRRRR zin in alles wat maar los en vast zit. Zijn er meerdere die deze klachten hebben? En ook al zo vroeg?
Had ik ook 3 dagen na me positieve ovuluatietest op het honger na.. maar nu weer helemaal droog van onder en verder niets.. Vandaag 7/8 dpo, negatieve test maar voel me ook niet zwanger dus volgende ronde weer denk ik maae
Als je ovulatietesten op 3 en 4 juni positief waren is de kans groter dat je eisprong op 5 of 6 juni pas is geweest. Vaak voel je namelijk ook de laatste groeispurt en niet het daadwerkelijke springen van het eitje. Aangezien het vandaag pas 7 juni is, is dat te vroeg voor symptomen althans symptomen van een zwangerschap. Een bevrucht eitje nestelt namelijk pas 5 tot 10 dagen na je eisprong in en daarna wordt er hCG aangemaakt wat symptomen veroorzaakt. Na je ei komt er wel progesteron vrij en dat kan ook pms klachten veroorzaken.
Zondag is toch echt mijn eisprong geweest. Helse pijn zoals ik het altijd hem. Gemeenschap op dat moment gestopt omdat het zoveel pijn deed.
Oké fijn dat je dat zo 100% zeker weet. Denk dat veel dames jaloers op je zijn . Zoals ik al zei is de pijn vaak niet de eisprong zelf. Maar goed, zelfs als je eisprong inderdaad zondag was dan is het naar mijn mening te vroeg voor zwanershapssymptomen. Hopelijk heb je over 1,5 week een positieve test!
Als je op 4 juni nog een positieve ovulatietest hebt gehad dan is - zoals hierboven gezegd - je eisprong waarschijnlijk op 5 of 6 juni geweest. Wat je voelt is inderdaad doorgaans de laatste groeispurt (en dus níet het springen zelf) die zeker erg zeer kan doen. In elk geval is het nog te vroeg voor zwangerschapssymptomen. Je zit dus pas tussen de 1 en 3DPO: een innesteling kan nog niet hebben plaatsgevonden. Hopelijk binnenkort toch goed nieuws en een positieve test!
Herkenbaar! Die vreetbuien had ik ook steeds na mijn eisprong, komt volgens mij door de stijging van je progesteron
Maandag nog een ovulatie test gedaan.. 5/6 en deze was negatief.. Vandaar dit topic. Heel apart want zaterdag en zondag echt knallen van testen en maandag was het helemaal weg.
Dat klopt dan toch? De test weergeeft niet je eisprong, maar de LH-piek. Deze piek vindt 24-48 uur voor het springen van je ei plaats.
Ik ben het hier helemaal mee eens! persoonlijk voel ik alle steekjes, krampjes zo super goed... daardoor herken ik na 11 rondes ook precies wanneer het weer zover is. De pijn komt idd van de groei van het eitje, van de sprong zelf voel je weinig tot niets, ik voel dan ca 2 dgn na mn laatste positive test ineens mn buik een beetje strak trekken en binnen een paar seconden is dat gevoel weg.. het is en blijft bijzonder allemaal..
Die ovulatiepijn kan na de eisprong ook nog ff aanhouden is mij verteld net zoals het rekbaarslijm maar dan wel in mindere mate
Dan klopt het allemaal wel inderdaad. Nu maar hopen dat het raak is! Flink geklust zeg maar afgelopen weekend haha. Vanaf vrijdag!
Ik zit als het goed is nu op 5dpo. Heb denk ik maandag mijn eisprong gehad. Had op zaterdag een knaltest. Sindsdien misselijk. Vandaag wel wat minder. Wat last van mijn buik. En vandaag wat steekjes onderin. Maar het is afwachten tot volgend weekend. Dan eens een test wagen. Hoop het wel maar ga er niet vanuit.
Volgens mij zitten wij op precies dezelfde NOD datum.. Mijn nod datum is 18juni. Wanneer is de jouwe? Nog steeds klachten of helemaal voorbij?
Ahhh wel leuk. Samen kunnen we mischien testen. Mijn nod is denk ik de 19e. Ik heb waterige afscheiding nu. Kan soms toch wel draadjes trekken. Maar het is wel lichter van kleur. Helemaal doorzichtig. Af en toe misselijk en last van mijn onderbuik. Gisteren wat steekjes. Maar misselijk is nu wat minder gelukkig. Jij verder nog wat klachten?
Spannend hoor! Wanneer ben je van plan om te testen? Apart he.. of je denkt dat je lichaam je voor de gek houd of we zijn wel zwanger.. Had op afgelopen week zaterdag en zondag positieve ovulatietesten. Op het moment heeeel humeurig sneu voor manlief haha Verder nog erg veel afscheiding en ineens overal puistjes en af en toe krampjes in laag in de buik! Ga je voor NOD testen of daarna?
Die puistjes heb ik ook . Normaal heb ik dat alleen een of twee in mijn gezicht als ik ongesteld word. Nu een dikke op mijn wang en op mijn benen allemaal kleintjes. En niet zo weinig ook. Ik heb ook erg veel afscheiding. Kan wel weer draden trekken ermee. Vind ik wel raar. Is opzicht wel doorzicht maar een beetje wit. En wat krampjes/zeurend gevoel onderin mijn buik. Och germ moet hij het ontgelden hahah Kans is groot dat het niks is maar je weet het maar nooit. Bij iedereen is het weer anders. Jij kan bv zwanger zijn en ik niet met dezelfde symptomen. Ik wil pas zaterdag of zondag testen op zijn vroegs. Als ik dat haal.
Ik moet je dan toch wel een beetje tegen spreken. ik voelde ook altijd mijn eisprong, dat weet ik zeker omdat ik 1 keer een half uur later 's nachts in het ziekenhuis lag omdat de pijn ondraaglijk was -ei was kapot gesprongen in de eileider- sinds die tijd wist ik altijd precies wanneer die sprong. Is bij mij een bepaalde steek die een minuut aanhield ( lag dan ook altijd half op de grond van de pijn, lekker charmant) ik heb jaren niet begrepen wat dat toch elke maand was, totdat er die nacht een echo werd gemaakt.