vanaf ongeveer 17 weken en 4 dagen voelde ik de baby voor het eerst..en vanaf 18 weken voel ik het steeds vaker...en vanmiddag even op bed gelegen..vriend is vrij en wilde een tukkie doen..werkt nogal veel en we legde onze handen op mijn buik en nu voelde mijn vriend het ook schoppen/draaien! Echt gaaf joh! ga het nu steeds vaker voelen! vooral als ik ff stil ga liggen en geduldig afwacht dan voel ik het echt schoppen!! s ochtends als ik wakker word en ik ff achter de computer ga zitten voel ik het ook iedere keer! vanaf wanneer voelde jullie man/vriend de baby bij je?
Wat een geweldige beleving he!! hier voelde mijn vriend de kleine rond 20 weken. het is zo leuk om dat bewegen samen te kunnen delen. Inmiddels kunnen we "spelen" met de kleine, als een van ons even de hand op mijn buik legt en zachtjes wrijft kunnen we er op wachten dat de kleine vrij snel een reactie geeft. het is nu meer bewegen van voetjes aangezien de kleine nu niet veel ruimte meer heeft om veel te bewegen. Als je wat achterover gaat zitten of liggen en je wacht geduldig af kun je misschien de kleine ook aan de buitenkant zien bewegen (althans je buik beweegt). Heel veel plezier!!
zeker een geweldig gevoel! nou dat ga ik is proberen dat achterover liggen en kijken naar mijn buik! want je voelt het echt goed wellicht we het kunnen zien ook!
Geweldig gevoel is dat Hier met 17 weken en 6 dagen, toen een tijdje niet en daarna met 22 weken elke dag zelfs. Het aan de buitenkant zien is ook ongelooflijk. Maar telkens als ik de camera pak stopt hij, het boefje
Ooh wat leuk en fijn!! Dat maakt het nog meer bijzonder voor jullie allebei! Geniet er maar lekker van!
Oooh wat leuk Ik voel de baby vandaag heel veel, misschien vanavond ook nog als mijn man thuis is. Misschien maar een tijd met de handen op de buik...misschien kan hij het ook wel al voelen... zou wel leuk zijn! Ik kan het alleen niet zo goed timen
Geweldig is het he.. Ik voelde de baby al met 16 weken, was helemaal in de wolken. Echter heeft het nog een tijd geduurd voor mijn vriend haar kon voelen. Elke keer als hij zijn handen op mijn buik plaatste stopte ze. Met 23 weken was het raak en trots dat hij was Nu wiebelt mijn hele buik dus kunnen we het ook zien.
Leuk en bijzonder, he?! Gaat nog veel leuker en duidelijker worden! Ik voelde het zelf pas met 20,4 weken, manlief ook rond die tijd. Iets later dan jullie dus. Ga er maar van genieten!
ja de timing hhahaha..idd moeilijk,,was denk ik heel toevallig! hij/zij was best druk en ik tegen mijn vriend snel snel leg je hand er nu op! en voelde niets meer maar na even geduldig afwachten kwam er toch weer een schopje! hahaha
Leuk heb meiden! Met 16 weken en 3 dagen voelde ik smorgens het eerste echte schopje. Die avond volgden er nog meer. Sinds 18 weken voel ik vooral savonds de schopjes heel duidelijk. Mijn man heeft het nog niet kunnen voelen. Maar wat wonderlijk! Alsof het nooit anders geweest is! Heerlijk genieten. Ik ben heel nieuwsgierig naar hoe het is als mijn man het ook kan voelen en als je het echt kunt zien.