net zwanger en geen sexlust..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door limbootje26, 29 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendyvl79

Wendyvl79 Lid

11 nov 2013
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu 31+2 weken zwanger en de laatste keer dat wij seks hadden was toen we dit kind verwekten :D .. gelukkig vindt mijn man het totaal geen ramp en snap het goed.. bij onze 1e .. 10 jaar geleden precies hetzelfde.. tis niet anders :D

2. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Hahaha, best grappig om zo terug te lezen allemaal.

Bij mij was het verschillend per zwangerschap.
    Bij mijn zoon kon ik wel 3x per dag (en als ik mijn zin kreeg gebeurde dat ook).
    Bij mijn dochter was ik een ijskoningin, geen geknuffel of kusjes of wat dan ook.

En nu bij onze dochter wil ik best knuffelen en kusjes, maar dat is het dan ook. De daad zelf trekt me helemaal niet.

De VK gaf als advies seks om de bevalling op te wekken. En mijn reactie was: Er raakt niemand mijn lijf aan, ik wil geen...., nee helemaal niks.
    Ze moest heel hard lachen (mijn vriend trouwens ook, die zat erbij)

3. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook niet meer goed gekomen hoor. Ondanks dat ik normaal geen klachten heb van mijn bekken had ik na onze laatste keer echt enorm last. Ik kon niet eens meer op de WC zitten en had het gevoel dat mijn bekken volledig uit elkaar lag. Misschien dat we toch een ander standje hadden moeten kiezen :D

4. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Ik heb deze x wel zin maar durf niet haha!

5. bella013

bella013 Lid

11 sep 2013
    92
    0
    0
    Bij de eerste had ik wel veel zin. Nu ben ik ongeveer 5 weken zwanger en tot nu toe ook helemaal geen zin! Ben blij als ik in mn bed lig en kan gaan slapen haha. Maarja het is nog vroeg dus wie weet veranderd dat nog wel

6. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Hier echt in het begin wel wat minder...tot week 8 ongeveer. Voor deze zwangerschap een miskraam gehad en was dus extra "voorzichtig". Maar daarentegen is het nu 1 soms 2 keer per dag.

7. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Verschilt van vrouw tot vrouw en van zwangerschap tot zwangerschap denk ik...

Hier kwam de zwangerschap onverwacht en libido is nog steeds onverminderd hoog, al was ik in het begin te moe en te misselijk. Inmiddels heerlijk aan het genieten van een klachtenarm tweede trimester.

Het kan na 13 weken "beter worden", maar het is bij iedereen verschillend. :)

8. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons draaide het op een gegeven moment ook alleen nog maar om het verwekken van een kindje. Het begon allemaal leuk maar na 8 maanden geen resultaat verandert het toch.
    We hadden ons voorgenomen om het te doen als we zin hadden maar al snel werd het een moetje rond de vruchtbare dagen.
    Afgelopen jaar leken we wel konijnen ;), ik heb er even geen behoefte aan en mijn vriend eigenlijk ook niet.
    We genieten nu heerlijk van het idee dat het eindelijk zover is en we hebben het er heel veel over. In plaats van sexen liggen we nu heerlijk optijd in bed om te fantaseren over de kleine.

9. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Ik heb het tot de eerste 6 weken niet gedurfd en ook geen behoefte aan gehad.
    Maar nu totaal geen last meer van laag libido, eerder het tegenovergestelde.
    Inclusief zeer pikante dromen s'nachts:D

Deel Deze Pagina