Ook hier is het nu wat minder, wat voorheen dagelijks was is nu hooguit 2 keer in de week. Ik ben ontzettend misselijk en doodmoe... heb wel zin maar kan me soms niet ertoe zetten. Het is nu ook wel wat "korter" zeg maar, en we praten er ook gewoon over. Als ik soms zeg dat ik hem verwaarloos, roept ie gewoon, ach... als het zo erg is koel ik mezelf wel af Stop het niet in een taboe-hoekje en praat er gewoon over, grote kans dat je vriend het helemaal begrijpt en het geen probleem vind! De zin komt uiteindelijk echt weer terug! Liefs
sex? wat is dat ook alweer? geen zin, te moe, raar idee, voelt anders: we hebben beiden hetzelfde: nu even niet. geeft niks, komt wel weer!
@ apekop, het sperma van je vriend kan niet bij de baby komen want je baarmoeder is afgesloten met een slijmprop, het sperma loopt gewoon uit je. Ik heb ook helemaal geen zin in sex, gewoon een raar idee om te vrijen terwijl er een beebje tussen zit.. Verder ben ik nogal misselijk en moe waardoor de lust je ook wel vergaat. Mijn vriend vind het ook een gek idee om te vrijen terwijl ik nu zwanger ben, ook bang om toch iets te beschadigen terwijl je toch weet dat dit helemaal niet kan.
ik heb ook niet echt zin maar soms dat gaat ie me verleiden en dan komt t in alle hevigheid hahaha hij mag alleen niet aan me tepels zitten hahahaha
Ik heb ook nog maar twee keer seks gehad in mn hele zwangerschap. Ik heb gewoon geen zin. En hij vindt het ook neit leuk als ik er niet van geniet. In het begin vond hij het wel lastig, maar nu niet meer hoor! Nu maken we er maar een geintje over.
In het begin, met 4 weken, had ik opeens veel minder zin. Sex hadden we nog wel, maar niet meer dagelijks! Nu heb ik er geen last meer van en heb ook weer zin in sex. Ja natuurlijk niet op momenten dat ik me misselijk, moe en duizelig voel. Maar gelukkig valt dat nog mee!
ik had voordag ik zwanger was altijd zin en nu nog steeds al gebeurd het regelmatig...... , dat ik ineens in slaap val [-X gelukkig kan mijn vriend daar wel om lachen... zegt hij: oh ze heeft haar portie weer gehad hoor
Tis raar om te zeggen dat het allemaal tussen je oren zit, maar veel van je hormonen worden daar wel geregeld. Zwangerschap doet een boel met je, op alle gebieden. lichamelijk, emotioneel enzovoorts... Mijn libido is in de zwangerschap door het plafond gegaan. Ik vind mezelf gewoon opdringerig af en toe Gelukkig is het in de laatste weken wat afgenomen maar tot de 25e week of zo... nou dat wil je niet weten zeg!
hihi, nou... het zal vast niet vaak voorkomen maar mijn mannetje kan het niet bijhouden, zeg maar Hij komt in elk geval niet tekort