Pijn in liezen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sisa, 17 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hoi allemaal,

Sinds gisteren heb ik ontzettende pijn in mijn beide liezen. Ik kom slecht op gang na zitten of liggen en heb pijn bij het lopen, loop een beetje mank, voorovergebogen. Wie herkent dit en wat kan het zijn?
    Ik heb een zittend beroep dus met werken heb ik weinig tot geen last maar bewegen is een ramp momenteel!

2. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Ik moest vorige week noodgedwongen stoppen met werken door liesklachten. Ik herken je klachten. Omschrijf het zelf als een soort elastiek dat heel strak tussen je ene been en de andere gespannen zit, en als je een te grote stap wilt zetten, voelt het net of er wat scheurt van binnen.

Ook idd het opstaan na zitten/liggen is erg pijnlijk.. ik schuifel gewoon rond nu. Volgens de VK is er weinig aan te doen, behalve rust houden wanneer je lichaam het aangeeft. Het heeft met het gewicht van de beeb te maken en de een heeft er helaas meer last van dan de ander.

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Bedankt voor je reactie! Inderdaad zoals je zegt, lopen is meer schuifelen, net alsof de rek eruit in (die is er volgens mij ook uit... :( )
    Ik moet me maar koest houden dan, maar we hebben een eigen bedrijf dus stoppen met werken kan niet zomaar, kan wel mijn tijden zelf indelen, dat scheelt. Jij ook sterkte ermee, nog even doorbijten!

4. youme

youme Lid

19 nov 2007
    96
    0
    0
    Is herkenbaar, komt volgens mijn verloskundige doordat je bekken zich aan het voorbereiden is + gewicht van de kleine. Zij raadde mij aan om, als het kan, 's middags een half uurtje op bed te gaan liggen en sindsdien gaat het hier echt beter.

Deel Deze Pagina