Hallo allemaal, Ik ben net zwanger . Nu vraag ik mij het volgende af; Ik lust geen vis en eet dit ook nooit. Nu weet ik dat omega-3 belangrijk is voor de ontwikkeling van je kindje. Ik slikte eerst Dagravit Mama&baby, maar daar zit geen omega3 in. Ik heb nu 'Davitamon compleet Mama plus omega3 visolie' gekocht. Is dit voldoende of moet ik hiernaast ook nog extra visolie slikken? Bedankt alvast!
Ik heb een gewone zw vitamine en aparte visolie. Maar als het goed is, is die vitamine van jou ook een 'complete'
Ja dat klopt mama compleet. Maar er staat dat het een aanvulling is op de dagelijkse hoeveelheid. Dus nu twijfel ik of het dan genoeg is zo.
Het advies is 450 mg/dag (ik geloof dat dit specifiek voor zwangeren geldt; 250 mg is 'gewoon' + 200 mg voor zwangeren), in die Davitamon Compleet Mama met visolie zit 200 mg, dus je zou het nog kunnen aanvullen met losse visoliecapsules.
Ik eet ook zelden vis, dus VK zei bij intake dat ik ook visolie moest gaan gebruiken. Ik heb nu de davitamon mama baby + omega 3 visolie. Eigenlijk nooit over nagedacht of dat er nog meer bij zou moeten... Blijkbaar dus wel?
Oh, 450 mg/dag is een algemeen advies, wow, dat is best veel, daar kom ik ook niet aan In de losse visoliecapsules van VSM zit 300 mg, dus dat is wel een mooie aanvulling denk ik
Ja precies dat dacht ik dus ook al. Nou ik begin nu in ieder geval met davitamon Compleet Mama. 28 januari eerste bezoek aan de VK en dan vraag ik het nog wel even of wij zo goed denken of dat ik toch nog extra erbij moet slikken