Aan welke voorwaarden moet een wiegje voldoen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by jendo, Feb 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jendo

jendo Actief lid

Feb 16, 2007
    151
    0
    0
    lerares
    Ik vertelde aan mijn vriendin dat mijn moeder het wiegje waar ik en mijn broertjes in hebben gelegen wil opknappen zodat onze kleine erin kan liggen! Dat lijkt mij fantastisch leuk! Ze wil zelfs stof van haar eigen bruidsjurk ervoor gebruiken.
    Mijn vriendin zei dat het allemaal misschien niet kon want dat ze tegenwoordig heel veel regels hebben aan wiegen..
    Wie helpt mij? Wie kan mij vertellen of we de wieg gewoon kunnen gebruiken? Ik hoop het zo!
    groetjes Jendo

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    Hallo

Wij gebruiken ook het wiegje waar ik en mijn moeder in hebben gelegen.
    Ons zoontje heeft er ook in gelegen en nu komt ons 2e wonder er ook in te liggen.
    Ik vind het erg speciaal!
    Ik weet niet of die van jou spijlen heeft, maar kan alleen bedenken waarom het niet zou mogen is als de afstand tussen de spijlen te groot is.
    Verder heb ik nog nooit gehoord dat bepaalde wiegjes niet mogen.
    Als het wiegje verder nog helemaal goed en veilig is zie ik geen reden dat het niet zou mogen..

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Hier ook een traditiewieg :)
    Mijn vader heeft alleen wel de de onderkant verstevigd met een soort lattebodem omdat het riet was en hij had zoiets voor alle zekerheid.

4. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Ik kan alleen nog toevoegen dat het matrasje misschien niet meer aan de huidige eisen voldoet... maar je kan toch gewoon een nieuw matrasje kopen?

5. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    als je er een nieuw matrasje in legt en de stof wat je gaat gebruiken maar zuurstof doorlatend is zal er geen problemen zijn.
    Super juist zo een familie wieg en helemaal speciaal als het wordt gemaakt met je moeders trouwjurk.

6. jendo

jendo Actief lid

Feb 16, 2007
    151
    0
    0
    lerares
    thanks allemaal! Je hoort soms echt gekmakende dingen! Fijn dat je hier gewoon kunt kletsen en vragen stellen!
    Jendo

7. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

Jan 2, 2008
    239
    0
    0
    En wie zou jou dat gaan verbieden? Serieus, de eerste die mij wat verbiedt kan heel hard wegrennen, ik en altijd nog ik bepaal wat er met mijn kind gebeurd!

Share This Page