stress van zieke peuter en 4weken zwanger

Discussie in 'Gezondheid' gestart door 81kaatje, 10 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 81kaatje

    81kaatje Actief lid

    26 mei 2015
    391
    43
    28
    hallo dames,
    ik had mezelf voorgenomen om niet te gaan stressen om de stress, het werkt alleen niet.
    ik zit al een week met een zieke peuter die echt 20 uur per dag huilt en alleen gedragen wil worden.
    dat gehuil is zo intens dat ik er behoorlijk gestresst van raak, vooral in de nacht.ik voel ook echt dat het op mijn buik slaat.
    zou dit invloed kunnen hebben op de zwangerschap. zou het voor een miskraam kunnen zorgen?

    lieve groetjes kaatje
     
  2. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Nee, het is heel sneu dat je peuter zo is en dat je er moeilijk van kan ontspannen, maar dit gaat echt niks met je zwangerschap doen. Anders zouden er toch amper 2e/3e/4e kinderen geboren worden?! En volgens mij neemt de kans op een miskraam echt niet toe naarmate je (meer) kinderen krijgt.
    Lekker met peuter op de bank/in bed en samen chillen. Succes!
     
    Sado vindt dit leuk.
  3. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Hier is mijn zwangerschap tzelfde gestart met een zieke (toen nog net geen) peuter plus dat ik zelf buikgriep had. En kijk mn banner. Nu alweer 32 weken ;). Beterschap voor de kleine en natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap.
     
  4. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Je bent al naar de dokter geweest neem ik aan ?
     
  5. 81kaatje

    81kaatje Actief lid

    26 mei 2015
    391
    43
    28
    bedankt meiden!
    fijn dat jullie reageren, helpt mij enorm.
    ik ben zeker naar de dokter geweest,niet veel wijzer geworden helaas.
     
  6. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Jammer dat de dokter niet kon helpen , Gaat het al beter ?
     
  7. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Oh wat balen zeg. Kan me goed voorstellen dat je daar gestresst van raakt. Dat huilen gaat zo in je lijf zitten. Ik hoop dat het al wat beter gaat. Hier is het dan altijd lang leve de paracetamol, knuffelen en lekker samen hangen met een dekentje.

    Heel veel sterkte:thumup:
     
  8. 81kaatje

    81kaatje Actief lid

    26 mei 2015
    391
    43
    28
    het gaat qua koorts wel wat beter, maar ze huilt helaas nog wel veel.
    ze was grieperig en diarree ook.toen kreeg ze aften in mond en haar kiezen en hoektanden komen door, dus alles tegelijk.
    ik dacht dat mond hand voeten ziekte was, maar huisarts dacht herpes infectie.
    ze eet nog niks en zelfs de borst gaat moeilijk (geef nog borstvoeding)
    ik hoop dat het langzaam de goede kant op gaat, anders ga ik weer terug.
    dat gehuil gaat inderdaad echt in je lijf zitten.
     
  9. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Arme vent ... Andere huisarts zien? Een week lang 20 uur per dag flink huilen klinkt wel extreem. Ik zou niet afwachten en daar eerst iets mee doen. Probeer verder het gehuil toch langs je heen te laten gaan en er voor je kind te zijn. Wat al werd gezegd: veel knuffelen bankhangen en paracetamol.

    Sterkte! Effect van stress weet ik niet.
     
  10. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Ja had hier ook een tijd terug alles tegelijk hij at toen ok heel moeilijk echt zielig gaf toen ook nog borstvoeding bij mij is de borstvoeding bij een week of 15 opgehouden , Hou ook goed inde gaten of er nog melk komt soms veranderd de smaak of stopt het in een nieuwe zwangerschap, Heel veel beterschap !
     
  11. 81kaatje

    81kaatje Actief lid

    26 mei 2015
    391
    43
    28
    ja...ze zegt ook bah...dus denk inderdaad dat ze het snel links laat liggen en nu na al die dagen proberen denk ik ook dat het niet veel meer is.
     

Deel Deze Pagina