Op dinsdag 21 november heb ik de NIPT-test laten doen / bloed laten afnemen. Ik zeg hier wel gelijk bij dat dit aan het einde van de middag was rond 16:00 uur. Nu is het vandaag precies 14 dagen (en 10 werkdagen) later. Zal ik vandaag of eerder morgen (door het laat op de dag bloed laten prikken) de uitslag krijgen? Nu heb ik gelezen op internet dat wanneer je laat testen op ook de nevenbevindingen dat dit langer duurt? Dus langer dan die 10 werkdagen. Iemand hier ervaring mee? Hoewel ik het gevoel heb dat het wel goed zit met de kleine ben ik toch zenuwachtig en benieuwd naar de uitslag.
Ik kreeg hem eerder, maar heb hem nog via Amerika laten doen. Vriendinnetje had hem ook binnen 10 werkdagen. Maar ik denk dat het ook te maken heeft met de drukte. Als veel vrouwen rond dezelfde periode een NIPT test laten uitvoeren kan het misschien langer duren voordat je de uitslag hebt. Ik kreeg de uitslag overigens 's avonds, maar ook dat kan weer te maken hebben met Amerika.
Ik heb ook vrij lang moeten wachten, de volle 10 werkdagen, Pasen of iets zat er tussen. Dus kleine 3 weken gewacht. Alles was prima, en geen nevenbevindingen.
Bij mij ook getest op nevenbevindingen en had exact na 10 werkdagen de uitslag. Je zal het vast deze week horen
Hier acht werkdagen met de dag van prikken er bij. Ook einde middag geprikt. Zal echt met de drukte te maken hebben
Hier 22 nov laten prikken en zou vandaag met de uitslag gebeld worden, maar die is er helaas niet. Ben blijkbaar niet de enigste, dat stelt iets gerust! Jij inmiddels vandaag de uitslag gekregen? Ik hopelijk morgen!
Ik had net op mijn bevallingsforum een dame die ook aan het wachten is. Nee, kan niet met de nevenbevindingen te maken. Ik heb daar ook op getest en ik had hem na 7 werkdagen.
Ik heb op woensdag 15 november laten prikken en ik had 28 november de uitslag. Ook nipt met nevenbevindingen. Ze bepalen volgens mij alleen door de week. En ik zag in de brief dat mijn bloed pas de 16de is gearriveerd op het lab.
Oh balen zeg! Dat wachten is niets! Ik kreeg de uitslag vh ziekenhuis en zij hebben er gisteren meteen achteraan gebeld toen die er niet bleek te zijn. Vanochtend gelukkig gebeld en de uitslag is goed! Het betekent dus niet meteen slecht nieuws als je langer moet wachten! Hopelijk is de uitslag er snel!!!