Sinds ik zwanger ben,ben ik helemaal verslaafd aan zure bommen.Je weet wel,die knoeperds van augurken.Ik was dan ook elke dag te vinden in de viswinkel.Alleen is deze op maandag en zondag gesloten. Nu heeft mijn vriend gisteren ff een blik van 10 kilo voor mij gekocht.We hebben alles verdeeld over verschillende bakken en mijn koelkast staat nu helemaal vol met wel 40 zure bommen. Dus wie er zin heeft,mag gerust een bommetje bij me komen eten Liefs Wendy
hihihi... gekkerd ben je met je zure bommen! wel een gekkerd met een hele lieve vriend hahaha maar ik bedank... als ik er al aan denk krijg ik spontaan last van maagzuur hahahah! Liefs Wendy
hahhahaha,zo heerlijk. Last van maagzuur heb ik nog niet, dus ik kan nu nog lekker genieten. Dat zal straks wel anders worden Liefs Wendy
hey, nou dat zal je wel een tekort aan iets hebben waardoor je nu zo'n trek hebt. Zure bommen zijn goed voor oa je ijzergehalte
Oh ik zie dat je in Almelo woont, das iets te ver van mij. Ik ga wel even langs de viswinkel vandaag!! DOEI!
Whoehahah, heerlijk! Ik lust ook wel zo'n bom! Ik eet me helemaal rond aan die zure uien van Kesbeke Kus Toys