Ik ben nu 12 weken en nog helemaal plat en had dit bij mijn zoontje tot bijna 5 maanden! Heerlijk lang op mijn buik geslapen Wanneer begon bij jullie het buikje te groeien?
Ehm... bij 3,5 week... Echt, bij mij was het eerste teken van de zwangerschap een opgezette buik en hij is sindsdien maar door blijven groeien. Ben normaal gesproken vrij slank, maar heb nu echt al een buik alsof ik 7 of 8 maanden zwanger ben!
Met 17 weken kon iedereen het zien. En slaap nu nog steeds op mijn buik, met een opgetrokken been. (ben 22 wk 3 dg )
Tussen de 15 en 17 weken was m'n buik er 'opeens', voor mijn gevoel echt van de één op andere dag!! En niet zo'n beetje ook Ben toch nog maar 2 kg aangekomen dus dát valt me alles mee Voor de beeldvorming 17 weken: Liefs Lara
Zat toevallig net foto's van mezelf te vergelijken.. eerst zag ik het niet.. maar naast elkaar Gelukkig valt het voor anderen niet op, ben niet zo slank
oh met 7 weken had ik serieus een buik (darmen) nu mijn stoelgang weer normaal doet is het echt een zwangerschapsbuik (sinds 14 weken) bij de oudste pas met 24 weken ofzo... het gaat steeds sneller
Bij de eerste had ik snel een opgezette buik ( darmen ) Daarna bleef het best wel lang stil staan, tot zo een week of 18. Nu heb ik best al een buikje :O Kan het ook niet zo goed verbergen. Broeken pas ik nog wel maar fijn zitten ze niet. Heb nu de hele tijd slobber kleren aan....
Rond de 28 weken konden mensen het pas echt zien...daarvoor vroegen ze ben je aangekomen Enneuh heb tot 3 weken voor bevalling 40+5 op mijn buik geslapen!! Groetjes, MIranda
ik zag het zelf natuurlijk al heeel snel. Maar met 25 weken was het voor een onbekende ook zichtbaar... Ben erg dun van postuur, blijf een klein buikje houden. Ben nu al ruim 36 weken,...
Nog gelukkig niks....ben zelf altijd slankie geweest....maar ik merk nu wel dat het gaat komen en dan niet zo zeer een babybuik...maar opgezette darmen!!! Een verschrikkelijk opgeblazen vol gevoel met als gevolg.... een buik die naar voren staat. Maar de buitenwereld ziet nog niks
Hoi, Bij mij begon het rond 30 weken op tevallen wanneer ik wijde kleding aan doet hebben ze het niet in de gaten. Ik ben 32 weken zwanger en heb niet echt super groot buikje, ben er blij mee als de baby lekker gezond is maakt mij echt niets uit groot of klein buik. Groetjes, ANGEL24
Met 15 weken begon je wel echt een bolletjes te zien bij mij. Even kijken of ik een begin foto en een foto van toen voor je heb! Dat was aan het begin (foto)