Net zwanger en honger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dido84, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Hai meiden, ligt het aan mij of is het normaal??
    Ik ben sinds gister er achter gekomen dat ik zwanger ben. Vorig weeken werd ik snachts wakker met zooooo een honger echt honger nee geen trek. Honger dat me buik allemaal rare geluiden maakte hahahaa. Vannacht precies het zelfde gewoon.

Kan het zijn dat ik nu al zo vroeg in me zwangerschap meer trek heb???
    Wat me ook opvalt is dat ik super moe ben, nu ben ik zoizo al wat slapjes ivm ijzergebrek, maar ik voel t nu aldoor.

Hoe zit het bij jullie dames

2. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ja joh je lichaam is keihard aan het werk dus dat is echt niet raar hoor! En moe zijn is ook heel normaal. Ik kon elke dag wel 16 uur slapen als het even kon. Kon uitslapen tot 11 uur, dan om een uur of 2 een middagdutje van minstens een uur en dan om 20 uur dacht ik, zo kunnen we al naar bed?!
    Af en toe als het mogelijk is even lekker aan toegeven hoor!

3. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Heeeeel herkenbaar!!! Lag 's Avonds met in mijn bed, en dan kreeg ik me toch een honger.... Vriend werd er wel eens gek van, maar het nam ook weer af gelukkig!

4. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ja helemaal niet gek! Ik heb het ook gehad. Bij mij was het maar een week. Lekker aan toegeven, en gewoon een beetje gezonde dingen kiezen. Nu heb ik dus juist helemaal geen honger meer.

5. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    hahahha niet normaal meer joh. Ik heb net 4 sneetjes brood op maar heb nog honger. Me vriend vroeg net of ik een os in me buik had of zo.

6. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    hahaha een os :D
    hier hetzelfde. eet ook veel meer dan daarvoor.
    komt omdat we hard aan het werk zijn! ;)

7. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben, maar werd voor nod ook een paar keer hongerig wakker;).
    Nu moet ik echt vroeg ontbijten (wat ik bijna nooit deed voor 11 uur) omdat ik honger heb. Een slaap heb ik de hele dag door af en aan.

8. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Dat is normaal.. :)
    Op die manier zijn wij er achter gekomen dat ik zwanger was omdat ik 2x zoveel at en maar niet vol raakte. Toen zei mijn vriend al van volgens mij is het raak.. en ik maar vol te houden van nou dat zal wel mee vallen ;) dag erna positieve test gehad:p

9. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    hahah herkenbaar...vooral snachts :)
    Had ik bij mn eerste zwangerschap ook...

10. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0

ohhhhhh ik ben dus niet alleen das mooi. jij bent even ver en je hebt het zelfde. hij zegt eet maar gewoon dan rollen we je naar het ziekenhuis hahhah

11. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0

hahhhaha ja ik dacht het zal wel gewoon iets zijn, maar was supermoe, en paar dagen er na weer precies het zelfde. ik dacht nou dan maar een test doen en kijken hoe of wat. Maar we zijn al zo lang bezig en het is paar keer fout gegaan dat ik er eigenlijk niet zoveel vertrouwen meer in had. maar toen ik het 2e streepje zag verschijnen en heel snel kon ik het niet geloven ahhaah zoooooo happy

12. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Dido ik probeer het gezond te houden maar soms heb ik gewoon erg veel trek in chips:D. Tot nu toe kan ik me redelijk inhouden;)

13. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Jij hebt zin in chips ik heb gewoon honger dat ik gewoon de hele tijd geknor hoor in me buik hahaha
    Maar ik heb het er voor over als ik 20 kilo aankom. Als beebje maar blijft plakken en gezond is

14. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.293
    113
    gelukkig niet de hele tijd honger maar als ik honger had dan had ik ook geen keus en moest meteen wat eten anders was ik beroerd en werd het zwart voor de ogen. Gelukkig is dat wel wat minder geworden, heb sinds die tijd altijd wat in mijn tas zitten. Heb nu juist dat ik geen zin heb in eten en alleen eet omdat het moet, behalve het avond eten daar heb ik juist meer zin in vooral extra groente.

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Vreselijk he!? Moet ik om 5 uur snachts even een flesje maken voor m'n zieke dochter, sta ik in die 30 sec opwarm tijd een blok chocolade weg te bunkeren niet normaal, chocola ook weer :p

16. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Hahahahahahahhahahahahahahaha ohhhhh das ook erg. En jij bent ook nog niet zo ver. Oehhh dat word nog wat over een tijdje ahhahaha

17. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ohh ik ben jaloers!!! Ik heb juist totaal geen eetlust sinds 2 weken! Word er helemaal gek van :(

18. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Ohhh echt dat is ook niet goed een combi van ons 2en zou perfect zijn haha

19. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Herkenbaar! Ik heb de eerste twee weken na positieve test ook veel nachtelijke honger gehad, soms wel tot drie maal toe 's nachts eten. Ik had altijd een doosje met een crackerassortiment op t nachtkastje staan. Je lichaam heeft het op dat moment nodig! Ik heb tot nu toe altijd goed kunnen eten, maar nog niks aangekomen (ben nu 11,5 wk), dus geen zorgen maken over je gewicht, maar eten wanneer je lichaam dit aangeeft.. misschient komt de misselijkheid nog wel en kun je straks niet meer zo lekker eten :(

20. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Hahahahaha ja ik eet maar gewoon joh. Ik heb ontbijtkoek naast me liggen voor de nachtelijke hongerige momenten hahahaha

Deel Deze Pagina