Vroege symptomen zwangerschap?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Melody2011, Dec 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melody2011

Apr 5, 2011
    67
    8
    8
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Sinds ongeveer 1,5 week heb ik last van vreemde symptomen. Sommige symptomen lijken volgens mij op (vroege) zwangerschapskwaaltjes. Mijn symptomen zijn:

- Vaak plassen
    - Rommelende buik
    - Pijn lies/onderbuik links
    - Vlagen van lichte misselijkheid tijdens het eten
    - Sterke smaak; dingen snel vies vinden
    - Veel en harde boeren laten
    - Gevoelige borsten

Mijn laatste menstruatie begon op 26-11. Dit was echter iets te vroeg en een vreemde, wat lichtere menstruatie met een hele pijnlijke kramp voorafgaand. Als anti-conceptie gebruik ik de Persona, een apparaatje dat aangeeft of je veilig moet vrijen of niet. Na de ongesteldheid heb ik onveilig gevreeƫn. De dag erna gaf het apparaatje aan dat ik veilig moest vrijen. Toen dacht ik al 'Hmm, sperma kan een paar dagen overleven' :$

Nu is het zo dat ik voor deze menstruatie een blaasontsteking heb gehad, antibiotica heb gekregen, daar ziek van ben geworden en daarna nieuwe antibiotica heb gekregen. Urinetest van gisteren laat zien dat ik geen blaasontsteking meer heb.

Mijn twijfel is dus of mijn cyclus door de blaasontsteking/antibiotica in de war is geraakt, waardoor de Persona niet meer klopt en het daardoor misschien toch raak is of dat ik gewoon nog aan het herstellen ben van de ontsteking en medicijnen.

Wie herkent deze symptomen? Kun je die zo vroeg al hebben?

Misschien moet ik me helemaal niet druk maken, maar ik word gek van die kwaaltjes...

Groetjes,
    Melody

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meis, als je de 26e nog ongesteld was, zou er pas op 9 december een eicel rijp kunnen zijn. Als je rond die dagen sex hebt gehad, zou je zwanger geraakt kunnen zijn maar dat kan je pas testen op 23 december. De verschijnselen; daar is het dan ZEKER te vroeg voor dus die komen door iets anders.

3. Melody2011

Apr 5, 2011
    67
    8
    8
    NULL
    NULL
    Ok, ja, daar zeg je mij wat... Zo had ik het nog niet uitgerekend.

Ik heb heel even gedacht dat de vroege menstruatie een innestelingsbloeding was, maar daar was het eigenlijk teveel bloed voor.

Snap echt niet wat het dan is. Op naar de huisarts maar weer ;)

Bedankt!

Share This Page