Niet ongesteld, testen negatief, toch symptomen.

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Anneuhuh, Dec 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anneuhuh

Anneuhuh Lid

Dec 9, 2013
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb me maar aangemeld op deze pagina in de hoop dat ik mijn ervaring kan delen en eventueel informatie en/of tips van vrouwen kan krijgen, die hetzelfde meemaken/hebben meegemaakt.
    Ik ben 24 jaar, heb een vaste relatie en ben aan de pil. Ik slik de pil vaak door, waardoor ik dus niet structureel elke maand een stopweek heb, maar de pil ook wel eens 2 of 3 maand doorslik (heerlijk!). Nu ben ik echter in mijn laatste strip, ongeveer in de tweede week 4 keer de pil vergeten te slikken. Ik heb altijd een regelmatige menstruatie, ben nog nooit 'niet ongesteld geworden' en heb nooit tussentijdse bloedingen o.i.d. gehad. Alles prima stabiel dus. Echter ben ik drie weken geleden gestopt met de pil, zodat ik een stopweek ik kon lassen. Echter ben ik tot op de heden (inmiddel DRIE weken) nog niet ongesteld geweest. Ik heb allerlei vreemde symptomen; duizelig, misselijk, last van m'n rug, zo labiel als wat enz. Ik heb daarom voor drie weken geleden voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan, deze was negatief. Net zoals de drie zwangerschapstesten die ik twee weken geleden en vanochtend nog heb gedaan. Mijn menstruatie blijft uit, ik heb allerlei 'kwaaltjes', ben verschrikkelijk moe, maar de test blijft negatief. Nu lees ik allerei verhalen over het hcg-hormoon dat niet bij iedereen direct afleesbaar is in een test enz, maar een test mag je toch wel serieus nemen? Zeker na deze 3 keer te hebben gedaan? Nu ben ik vanmiddag naar de huisarts geweest en ik heb vanmiddag ook direct bloed laten prikken. Onder andere op zwangerschap, maar ook op bezinking en de werking van mijn schildklier. Herkent iemand deze klachten en/of rare situatie? Ik krijg waarschijnlijk morgen de uitslag, maar kan er niet over uit dat én de test negatief is én de menstruatie uitblijft. Iemand tips of ervaringen? Behalve het afwachten op de uitslag natuurlijk! :) Alvast bedankt! Groetjes,

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik had eigenlijk iedere ronde na mijn eisprong last van 'zwangerschapskwaaltjes'.... gevoelige borsten, steekjes in mijn buik, ochtendmisselijkheid, versterkte geur etc... De eerste rondes was ik ervan overtuigd zwanger te zijn, maar ik werd wel iedere keer toch ongesteld.
    Ik wens je veel succes & hoop dat je snel duidelijkheid hebt

3. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

Aug 31, 2012
    4,175
    1,602
    113
    Female
    Als ik het goed begrijp, ben je gestopt met de pil en heb je sinds die tijd nog geen ontrekkingsbloeding gehad? Je geeft aan dat je tijdens de laatste strip meerdere malen een pil vergeten bent, ik denk daarom dat je lichaam gewoon van slag is. Hier kun je de nodige klachten van krijgen en kan er voor zorgen dat je ontrekkingsbloeding niet of later komt.

Share This Page