net zwanger en krampen...hoe voelde ze nu nog eens?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lov23, 17 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Toen je net zwanger was voede je krampen nu precies als ongi krampen of toch anders?

Ik heb zelf al een aantal dagen een vreemde soort kramp....nou ja niet echt kramp maar een soort warm spierpijn achtig gevoel....die constant aanwezig blijft voor een tijd. Dus niet dat op en af kramperig gevoel wat je krijgt voordat je ongi wordt...
    Ook heb ik soms gewoon hele erge steken en een vieze kramp...maar dan ook weer anders dan normaal...

hahaah volg je het nog?

Kortom......die krampen in het begin....zijn die nu preices hetzlfde als je ongi wordt of toch iets anders...?

2. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Hee

Bij mij is het wel ongeveer hetzelfde gevoel.
    Ik zit nu op mijn eerste dag van week 5 en ik heb ook een menstruatie achtig gevoel in mijn onderbuik, dus had ook al gevraagd op t forum of dit normaal is, maar meer vrouwen schijnen dit te hebben. Hoort er blijkbaar bij.

Groetjes

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ben 2 keer zwanger geweest maar weet het dus niet meer...hahahah ..

Heb ook last van mijn liezen dus fingers crossed!

4. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Is idd zelfde gevoel in het begin. Wist niet direct dat ik zwanger was en dacht dus dat ik ongesteld moest worden, want zelfde pijn.

5. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Dat had ik ook! Ik dacht al die tijd 'volgens mij moet ik ongesteld worden'. Tot dat we een test hadden gedaan en zwanger bleken te zijn wahwha. Volgens mij hebben sommige vrouwen daar gewoon last van. Zolang je geen bloedverlies hebt, hoef je je denk ik niet zorgen te maken. Gewoon lekker genieten van jullie zwangerschap!!

6. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Hier ook behoorlijk krampjes, zelfs nu ik al 2 weken verder ben haha. Net alsof ik ongesteld moet worden maar dan een tikkeltje erger.. Voel me daardoor soms best onzeker maar schijnt heel normaal te zijn!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dus wel echt erger?
    Ik vindt dat wat ik nu voel toch anders dan normaal....soms hele erge krampen en de rest een licht soort van spierpijngevoel...en timtelingetjes

8. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    had helemaal geen krampen, dus geen ongi klachten helemaal niks
    testte ook pas 3 dagen overtijd omdat ik absoluut niet aan een zwangerschap dacht

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dat is ook gek lovelymom! Helemaal niks voelen..l

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    moet ook zeggen ik heb bijna geen symptomen gehad!
    met een week of 6 paar dagen misselijk geweest
    het is dat ik met 5 weken savonds al een behoorlijke buik had anders had ik helemaal niet aan een zwangerschap gedacht

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lekker toch! Alleen soms niet leuk omdat je dan twijfelt hè...

12. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Echt heel veel pijnlijker was het niet, maar voelde net een tikkeltje erger/anders.. Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen maar wel bet als wat jij omschrijft.. Eerste 3/4 dagen (was toen 3+5 t/m 4+1) dat ik soms wel hele heftige steken voelde dat ik ook even dubbel klapte.. Maar dat duurde dan ook maar max 1 minuut.. Daarna weer gewoon ongi krampjes.. Maar heb het ook weer niet de hele dag.. Vooral in de middag.. Tussen 2 & 7 uur ongeveer ;)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha stom hè dat je hetneigenlijk niet kan uitleggen.....ik ben 2 keer zwanger geweest....maar weet niet meer hoe het nu was...

Ik heb een avond een kramp gehad...die was best pijnlijk en had zelfs net zoals een wee een hoogtepunt zeg maar....heel erg gek. Voor de rest is hetngewoon een gek gevoel.....niet de typische krampen als je ongi wordt...idd gewoon lichter dan.

Laten we hopen dat het iets goeds is......

14. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Heb precies het zelfde.. Ik kan echt minimaal 6keer naar de wc gaan om te kijken of ik niet bloed... Heel irritant maar ben blij dat ik niet de enige ben die daardoor onzeker word haha

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik had het gevoel alsof ik ongesteld was en ook een druk in mn liezen.

16. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Lichte ongikrampen, continue zwaar drukkend gevoel in bekken, steken rond schaambeen en in liezen. Dat is wat ik voelde vanaf 4 dgn voor NOD...

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden nog een vraagje.....
    Die,krampen had je die constant? Of bleven ze ook wel eens weg voor een paar uur....

Vandaag hetbgevoel ongi te worden...drukkende zware gevoel en steekjes....maar nu is het weg en geen ongi...dus vandaar mijn vraag.

18. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lov23Misschien een idee in je oude berichten terug te lezen van je vorige zwangerschappen....
    Soms geeft het meer herkenning....

Al kan het toch anders zijn.... Ik voelde bij de laatste niets...
    Bij de andere juist ongipijn VOOR nod, terwijl ik anders dit pas krijg na het rood zien...

Succes...

Deel Deze Pagina