wie herkend dit. jeuken de tepels (.)(.) echt zo vervelend wie van jullie heeft daar ook last van, en wat hebben jullie daar aan gedaan. al vast bedankt.
Nee ik heb daar geen last van teminste ik weet niet eens of ik zwanger ben. ben wel vier weken overtijd. Maar heb 3 negatieve testen.. Last van me rug en van de week had ik last van me benen.. Heb wel eens jeuk aan me tepels gehad maar dat was voor dat ik ongesteld moest worden. Dan had ik ook pijnlijke borsten nu niks..
Ik heb het sinds een paar dagen en tja wat kan je er aan doen...niets! Ik smeer mijn borsten wel goed in, heb nl wel het idee dat ze droog zijn...
Ik heb 1 tepel die wel uit elkaar lijkt te vallen.... ik heb dit gehad vanaf een week voor de positieve test en het is nog steeds niet over... Ze jeuken als een gek !! Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap ook gehad! er is niet veel aan te doen helaas... het is wel weer overgegaan voor de 39 weken Liefs!
oke bedankt voor jullie reacties. ik heb er overdag niet zo veel last van maar avonds kan ik er echt gek van worden. groetjes
ik heb er zelf geen last van, maar misschien moet je er wat op smeren zodat het een beetje vettig en soepel blijft(vaseline oid , dan zou het ook minder moeten gaan jeuken
ik had er met mn andere zwangerschappen last van en gebruikte die tepelklovencreme (kan niet meer op de naam komen beta...) dat hielp me echt superrrrr