Lieve dames, wat denken jullie? Ik heb morgen toevallig al een echo, dus daarom geen vk gebeld, maar het volgende overkomt me nu.. zoals het onderwerp zegt; ik heb bruin bloedverlies/ afscheiding sinds gisteren, kleine beetjes. Vandaag nog steeds en beetje apart gevoel in onderrug en -buik, maar geen pijn en geen kramp. Nu lees ik veelal, bruin is oud, dus geen zorgen..( nou die zijn er nu sowieso wel)...maar als ik inwendig 'kijk', zit er ook wat lichtrood bij...sh*t. Serieuze signalen om mij voor te bereiden op een slechte echo morgen of nog reden genoeg om hoop te houden? ben gewoon benieuwd naar jullie mening/ gevoel.. super dank!
Kan nog steeds goed gaan hoor.. zolang je geen echt helder rood en meer hebt met stolsels kan het gewoon helemaal goed zijn. Zwanger schijnt dat we een betere doorbloeding hebben.. kan binnen zomaar een adertje gesprongen zijn.. Duim voor een mooie echo voor je morgen!
Ik heb het ook gehad rond de 5 weken. Ik had oud bloed, maar ook helderrood bloed. Het was met kleine beetjes, maar wist me ook geen raad. Maar het kleintje zit er nog steeds. Ik hoop het ook voor jou.
Hoi, Dank voor het medeleven, maar zoals je kunt zien in mn onderschrift is het helaas toch echt een miskraam. Voor mij 1 geluk...niet weer een curettage...poeh..en dus meer verklevingskansen.. nu op naar kans 3, hopelijk 3 x scheepsrecht... groetjes
Lieve Happy, Ik schrok toen ik je naam ineens voorbij zag komen, wat een verdrietig nieuws meid Heel veel sterkte. Ik ben wel blij dat er met je voorgeschiedenis geen curretage nodig is dit keer. Liefs xx
Sterkte, wat erg voor je! Klopte het hartje niet op de echo, omdat je geen krampen niets had, stond er in je topic. Schrok ervan, heb namelijk ook 2x bloedverlies gehad! Nogmaals, sterkte!