nou dit is mijn verhaal: ben mama van 2 mooie kinderen mijn vriend heeft net een eigen bedrijf nu ben ik eergister er achter gekomen dat ik weer zwanger ben door de pil heen mijn vriend kan alleen maar zeggen weg halen en de voor delen op noemen van weg halen en de nadelen van het houden. word hier zo ziek! van nu is de discussie van als jij het niet weg laat halen dan stop ik met werken pff erg volwassen zijn reden is dat hij het niet aankan al die stress bedrijf aan huis door ons kan hij niet werken al zit ik rustig op de bank dan ben ik nog een probleem alles wat er in huis gebeurd dat is mijn schuld en alle huishoudelijke taken das mijn taak hij hoeft alleen tewerken meer niet nu werk ik zelf ook 16 uur in de week tis nie veel maar al wel meer als hem in de maand bijna iedere dag is hij om voor 11 zijn bed niet uit en als hij er uit komt dan klaagt hij ik weet niet meer wat ik moet doen sta er alleen voor ben zo bang een paar jaar geleden was ik ook al zwanger heb ik weg laten halen op aandringen van anderen heb daar nogsteeds de nachtmerries van ik kan dit niet nog een keer heb al een afspraak gemaakt met maatschappelijk werk ik denk dat ik zeker weet wat ik wil moet alleen wel geholpen worden ben namelijk heel bang dat mijn vriend alles doet wat hij zegt hij denkt dat hij heel wat is en beter is als wie dan ook en ik heb maar teluisteren en ja over een paar jaar kan ik heus nog wel een kind krijgen zegt hij pff hoe kan je het zo makkelijk zeggen nu is er een die gooien we maar even weg nu heb ik er geen zin in. die houding kan ik niet uitstaan! eergister zei hij dood leuk jij was aan de pil dus je wil nu geen kind dus is de keuze makkelijk om het weg telaten halen echt dacht dat de grond onder mijn vandaan zakte dat ik met zo'n vent 2 kinderen heb ik dacht dat ik veel moeilijke keuzes gehad had maar dit is er een die ik niet kan maken een kind weglaten halen en een dakboven mijn hooft of het kind houden en op straat staan ik heb niet zo veel vriendinne die dit weten de meeste denken allemaal dat mijn vriend de perfekte man is ik praat er niet graag over maar nu nu kan ik het nie meer moet ergens mijn verhaal kwijt en mischien zijn er nog wel meer vrouwen die dit mee maken zodat we elkaar kunne steunen en advies kunne geven over hoe en wat. Nou sorry tis een lang verhaal maar voel me erg rot nu en moet dit even kwijt veel liefs van me to you P.S maandag mag ik naar het ziekenhuis voor een echo om tekijken hoelang ik al zwanger ben mijnvriend gaat mee en hij zegt dat hij de arts wel even gaat vertellen waarom dit kindje weg gehaalt moet worden en dat het niet mag komen pff ben zo bang
Jeetje wat een verhaal zeg. Ik vind het echt heel vervelend voor je dat hij zo reageert. Ik kan je niet echt advies geven. Maar ik hoop dat hij snel zijn houding verandert want dit is niet fear tegen over jou en het ongeboren kindje. Heel veel sterkte! Lila
Beste Metoyou, Wat een nare situatie zeg. Het klinkt alsof jullie relatie al niet zo denderend was voor deze zwangerschap en nu ook nog deze reactie van je vriend. Hij lijkt me iemand die jou nogal domineert en dat jij steeds 'onder hem staat'. Bedenk goed dat het jouw lijf, jouw kind en jouw beslissing is. Ik vind het heel verstandig dat je een afspraak hebt gemaakt met maatschappelijk werk, Zij kunnen je verder helpen. Ik denk verder niet dat ze in het ziekenhuis zomaar naar jouw vriend zullen luisteren, maar vooral naar jou. Dan moet je wel durven om je mening uit te spreken. Anyway, heel veel sterkte hoor de komende tijden. (tip: als je hier wat opschrijft, doe dan steeds even een . aan het eind van je zin, je verhaal leest nu heel moeilijk...) liefs noppie
nou is meer als fear tegen over mijn, durft hij tezeggen hij denkt dat hij alles weet en beter ook. want ja in een gezin heeft de vader het altijd moeilijker als de moeder .de vader zorgt voor brood op de plank een moeder doet de heledag niks nee doe ik ook nie meer zorg voor me kinderen en me zelf en het huishouden kan me nu gestolen worden zal het hem laten zien dat een moeder niks doet ben in staking hopelijk kan maatschappelijk werk iets voor me doen en ja je kan me geen advies geven maar gewoon een iest zeggen is al genoeg hahaha . groetjes
hey noppie mijn relatie goed nee zeker niet meer al even niet mijn vriend die denkt dat hij god is en alles zo goed doet iedereen is schuldig overal in behalven hij zelf. was al een tijdje van plan maatschappelijk werk inteschakelen en weg tegaan dus dat hat ik 4 weken geleden ook gedaan (was al voor ik wist dat ik zwanger was) maar nu word het menins want hij zegt veel maar doet ook veel wat hij zegt. ik heb hier niet zo veel tijd voor mijn zelf en begon dat heel erg beu teworden papa gaat weg wanneer hij wil mama kan nooit eens weg voor de gezelligheid op de koffie ergens moet altijd de kids mee nemen. mijn dag bestaat kinderen aankleden eten geven naar school brengen hond uit laten dan thuis komen opruimen afwassen huishouden en vervolgens is het 11 uur en dan komt menner soms zijn bed uit vaaker dat het pas rond 12 is dan begind de race tegen de tijd.( die hij denkt tewinnen) dan komen de kinderen thuis en vervolgens hoor je wat is dit voor een huishouden kan niet eens werken hier pff. die opvoeding van jou das niks terwijl ik van veel mensen hoor dat de kinderen nooit vaak muis stil gaan zitten denkt hij dat dat wel zo is. voor de kindjes is het ook niet leuk je kan hier nooit geen vriendje ontvangen want papa werkt thuis en ze moeten altijd ergens anders spelen . tis nu weer tijd om mijn dochtertje van de peueterspeelzaal tehalen en meneer zit heel lekker rustig aan zijn bakkie koffie wakker teworden (NET zijn bed uit) heb al een natte rug van alles hahahaha. lijkt nu als of het altijd zo geweest is das nie zo hoor hij heeft wel alleen nooit iets voor de kids gedaan toen ze baby waren maar veder hielp hij met alles. maar zins hij een eigen berijf heeft heeft hij nergens meer tijd voor niet dat hij veel weg is nee hoor is gewoon thuis en zit achter msn of weet ik veel nou dat vind ik nog al storend eerlijkgezegt terwijl ik me gek loop en s'ävonds ook nog eens moet werken. hij heeft best lieve kante maar die zie je nou heel weinig loopt een beetje naast zijn schoenen zeg maar . maar ik zeg altijd waar een wil is is een weg problemen zijn er om optelossen en hij weet hoe erg ik met die abortus zit en als je van iemand houd dan ga je het in iedergeval proberen tis ook zijn kind'. groetjes
Jeetje, ik ben niet de juiste persoon om je advies te geven maar pff wat een heftig verhaal. Volgens mij (zo komt het op mij over) ben je doodongelukkig in je relatie maar durf je niet weg te gaan, bang dat je op straat komt te staan. Er zijn in nederland gelukkig genoeg instanties die je kunnen helpen je leven weer opnieuw op de rails te krijgen, maar dan moet je natuurlijk zelf ook willen. Ik als geen andere weet dat het heel moeilijk is om bij iemand weg te gaan waar je op zich nog veel om geeft, gevoel schakel je tenslotte niet in een keer uit. Maar ik heb echt het gevoel dat het tussen jullie maar echt van een kant komt. Ik vind hem als een manipulatief en dominerend mannetje overkomen en dat gun ik jou én je kinderen niet! Je verdient zoveel beter dan dat! Nogmaals, ik kan je geen advies geven, maar vind het erg dapper van je dat je maatschappelijk werk hebt ingeschakeld. Ik hoop zo voor jou, je kindjes en je ongeboren kindje dat het allemaal goed komt en wens je heel veel sterke, kracht en wijsheid toe! Groetjes Jessy
Jessy dankje wel voor je worden nee ik sta achter mijn keus word nu eens tijd aan me zelf tedenken dis is ook geen optie om bij elkaar teblijven ik word er de dupe van en de kids ook .kan me zelf niet laten dwingen tot abortus als ik dat zelf nie wil tis mischien nog pril maar voeld wel als mijn kindje. hoop echt dat maatschappelijk werk iets voor ons kan doen wil alles in oorden hebben voor me zelf en de kinderen zal best heel zwaarworden alleen met 3 kinderen maar doe nu ook al bijna alles alleen dus ik ga het wel redden denk met hier en daar wat steun groetjes en dankjewel
Ik kan alleen maar zeggen: wat is die kerel van jou een eikel, althans, dat denk ik wel als ik zo jouw verhaald lees! Pff hem duidelijk maken dat hij of zn gedrag en uitspraken veranderd of dat hij de rambam kan krijgen en jij met jullie 3 kids ergens anders gaat wonen! Sterkte gewenst!
nou dat ik hier weg wil das zeker echt wel. tis tijd MIJN TIJD . zal er alleen niet 1 2 3 een huisje hebben maar heb geduld gelukkig en denk ook maar zo van hoe erger je iets wil hoe beter en snel iets kan gaan gelukkig heb ik mijn schoonfam achter me staan dus das al een voordeel op naar de vrijheid whoehhahahaha ik ben vanavond lekker weg geweest zei dat ik ging werken wat ik ook wel gedaan heb maar ben uit het werk voor het ergens koffie weze doen jee wat was dat lekker zeg. een nadeel kom thuis word geen word tegen mijn gezegt (niet erg lekker rustig) dit moet ik vaker doen hahaha . groetjes pff was het maar maandag jongens dan wist ik wat meer zit me wel gek tepiekeren over hoever ik al ben diep in me hart vind ik het wel heel spannend hahaha laat de paps het maar nie horen
pfff wat een eikel die vent van jou... kies voor jezelf daar word je echt gelukkiger van ! en voor je kids natuurlijk.. ik ben ook mama van 2 en zwanger van de 3de en alleen... heb gelukkig wel een goede band met mijn eikelige ex haha sterkte en ben benieuwd hoelang je al zwanger bent van dit wondertje...
Ja ben geweest vandaag ih het ziekenhuis hartje klopte goed ben 7 en een halve week zwanger moet volgende week terug komen bij de gyn en die gaat mijn veder helpen bij me besluit ik hb nog even de tijd gelukkig om er echt goed overna tedenken . groetjes
pff jeetje zeg wat een rot situatie is dit. Ik kan maar 1 ding zeggen het is jou lichaam en aangezien je nog traumatische ervaring heb met die andere abortus vind ik dat je het niet moet doen. Weet je wat je man moet doen? Zichzelf laten steriliseren kan dit niet meer gebeuren. Toch? Sterkte met deze situatie en ik hoop dat hij een beetje milder word
word steeds moeilijker! gister naar de gyn geweest echt de meest geweldigen man die ik ooit gezien heb. gaat me met alles helpen zelfs mijn vriend zei gister van nou tis jou keuze zet de voor en nadelen op een rijtje pff das makkelijk gezegt. eigelijk heb ik al lang een keuze gemaakt maar ja durf het niet uittespreken toen ik gister het hartje zag klopen wist ik het zeker. normaal gesproken doen ze met dit termijn een echo vaginaal nee bij mijn van af me buik het was allemaal heel duidelijktezien dat moet ook wat betekenen denk ik hahaha zit allemaal smoesjes teverzinne. ik moet volgende week woensdag terug komen bij de gyn en dan gaan we weer veder kijken spannend allemaal ik ben trouwens 25 sept uitgerekend terwijl mijn dochter 28 sept is geboren dat vond ik wel grappig. nou ga nu er een naar schoolbrengen hebben we even rust in huis hahaha groetjes
Wat mooi dat je het hartje kon zien door je buik heen (nou ja met de echo dan natuurlijk) Tja, ik kan me voorstellen dat je het eigenlijk dan al weet. En fijn dat je gyn je zo goed helpt. Heb je verder nog met je vriend er over gepraat? Heeft hij zijn mening nog wat bij gesteld? Doet ie nog wel een beetje aardig tegen je? liefs lila
jeetje wat een verhaal zeg. Persoonlijk vind ik dat je vriend oogkleppen op heeft en alleen maar aan zichzelf denkt. Je moet doen waar jij je lekker bij voelt het is jouw lichaam en leven. Die nare ervaring met abortie heb ik ook en zal het dan ook ondanks wat iedereen zegt ook nooit meer doen. Ik hoop dat je voor jezelf en voor je kinderen denkt. Want het is ook geen goed voorbeeld voor hem. Want zeg nou zelf: hij is totaal niet geemancipeerd. Lekker je wijfie in een hokkie stoppen en niet af en toe laten luchten.
gister weer naar de gyn geweest morgen 9 weken zwanger voor het eerst durfde ik het uittespreken ik hou het kindje. mijn vriend trok wit weg maar hield zijn mond. alles was goed kindje lag mooi op schema dus de gyn zei goed zo meis jou keuze is gemaakt ik helemaal in mijn nopjes denk zo het hoge word is er uit ! tot dat we in de auto zaten hield hij zijn mond toen kwam het er uit toen werd er dus even tussen neus en lippen gezegt van door jou besluit stort mijn moeder in of kan je zelfs haar kist bestellen dacht dat de grond al onder mijn voeten weg was maar nee hoor voelde me nog veder weg zakken. vannacht geen oog dicht gedaan alleen maar denken piekeren ik weet ook niet meer wat ik moet doen. wil niet iets op mijn geweten hebben dat mijn schoonmoeder iets overkomt pff zit er helemaal vol van wie heeft wat raad en advies een vriendelijkword wat dan ook groetjes me to you
@metoyou: wat een gemene dreigementen zeg! Dat jij kindje wilt houden heeft toch niks met je schoonmoeder te maken zeg! Je schoonmoeder gaat dood als jij het kindje laat komen? Welke wereld leven zij zeg.
@metoyou: wat een gemene dreigementen zeg! Dat jij kindje wilt houden heeft toch niks met je schoonmoeder te maken zeg! Je schoonmoeder gaat dood als jij het kindje laat komen? Welke wereld leven zij zeg.
Metoyou: Ik snap het dreigement ook niet. En vind het ook een lage opmerking van hem. Waarom zou het jou schuld zijn als er iets met zijn moeder gebeurt. Heel veel sterkte en probeer eens goed met hem te praten. Als hij zo door gaat ga jij er straks onderdoor.