ik heb het gewoon gezegt jah en toen zei hij dat ik gewoon verdoving mocht en dat ik met een fotow zon ding over me buik heen krijg dus verder niks aan de hand grtjess
GhitaThakoerdin Geplaatst: Do Jan 24, 2008 5:13 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- dus echt goed lijkt het me niet voor je kind.. mijn mening zou zijn: je moet maar wat pijn overhebben voor je kleine kindje in je buik.. maar echt pijnloos is t niet.. haha.. Nou sorry hoor, maar wil echt niet zeggen dat je niks voor je kindje over hebt hoor als je toch een verdoving neemt. Mijn tandarts heeft gezegt dat het geen kwaad kan, dus dan zal dat wel toch, alleen foto's wilde ze niet maken.
ik sluit me bij jouw aan! wat een onzin dat je dan niks voor je kindje over hebt hoor! als hij zegt dat het kan zal het wel zozijn en ze hebben denk ik overal weer andere spuiten etc..... dus als hij da zegt zal het echt wel goedzijn! en als ik echt super tandpijn heb dan ook! ik wete niet of jij ooit heel erge tandpijn hebt ghad dat je al 2weken lang wakker licht van de pijn nou dan ga je ghraag hoor geloof mijn maar!
en ja heb hele erge kiespijn gehad en een zenuwbehandeling erna.. en toen een wortelkanaalbehandeling.. dus weet wat tandpijn is.. je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor.. ik zei gewoon hoe ik erover denk.. ik heb die pijn wel over voor mn kleintje.. want niks is zeker wat die troep in je lijf betreft! zo denk ik.. en als andere meiden graag een verdoving willen dan is dat hun keus.. wilde niemand voor het hoofd stoten hoor! dus maak je niet zo druk...
tja als je een vraag stelt moet je ook tegen de antwoorden kunnen meid.. maargoed.. van mij mag deze ook op slot.. gaat nergens meer over.. Ciao...
Wil ook niet lomp om de bocht komen, maar die opmerking kwam bij mij verkeerd. En tuurlijk heeft iedereen zijn mening, en die mag zeker ge-uit worden, want anders ist nie goed he. Maar ga me er verder niet druk om maken. Heb me antwoord gegeven hier, duss. En ben blij dat het goed is gegaan bij de tandarts Cindy21 xxjes Xena
Een verdoving kan absoluut geen kwaad! Ik ben vorige week een uur geweest en 3 verdovingen gehad en morgen weer een uur en een zenuwbehandeling,en zonder verdoving een zenuwbehandeling? Ik moet er niet aan denken grrr... Knap dat je zonder hebt gedaan! je zal wel door de grond gegaan zijn. Op zaterdag heb ik de test gedaan die aangaf dat ik zwanger ben en de vrijdag er voor ben ik naar de tandarts geweest en hebben ze zelfs nog 3 foto's gemaakt. Ik maakte me er ook druk om, en de dokter vertelde me dat het geen kwaad kon omdat het op min gezicht gericht was... Ja nu weet ik t ook niet maar neem aan dat de dokter er wel verstand van heeft, en als de tandarts zegt dat een verdoving ook geen kwaad kan... dan zal dat ook wel zo zijn, hij kan geen uitspraken doen waar hij niet achter staat lijkt me zeker niet met een zangerschap. Groetjes Femke
Als je zwanger bent gebruikt de tandarts een speciale verdoving (zonder adrenaline). De verdoving is plaatselijk dus je kindje heeft er geen last van. Foto's kan met bescherming van een loodschort natuurlijk, als je tandarts geen loodschort heeft, zal ik de foto niet laten maken. En nu iets belangrijks! Wacht nooit als je tand of kiespijn hebt tot je bevallen bent! Een tand, kies of tandvlees ontsteking is 10000 x shadelijker voor je baby dan een verdoving of foto! Groetjes
het was idd erg pijnlijk.. maar duurde ongeveer 10 minuutjes.. als de zenuwen eruit zijn dan voel je vrij weinig nog hoor.. en het moest ook wel omdat een ontsteking idd veel gevaarlijker is! mijn tandarts verdoofd niet onder de 12 weken zwangerschap.. en een ander weer wel.. dus ik had de keus.. of wachten.. of behandelen zonder verdoving... heb uiteindelijk toch maar het laatste gekozen aangezien ik persoonlijk die verdoving niet zo zag zitten voor mn kindje.. een foto werd er niet gemaakt omdat t ook niet goed was volgens hem.. je mag um dan wel laten doen met een loodschort voor maar er is geen garantie dat het goed is voor je beeb.. dus dan heb ik zoiets van , euh.. laat dan maar.. maar heb mn tanden weer helemaal in goede staat.. gelukkig! haha.. en af en toe even langs de mond hygieniste kan ook geen kwaad..