Goedemiddag dames Afgelopen dinsdag zijn we voor een geslachtsbepalende echo geweest met 16 weken en 2 dagen. Ze heeft ons verteld dat we een meisje krijgen, ik heb de foto in mijn album gezet, heel eerlijk gezegd kan ik het er zelf niet uithalen.. Wat denken jullie? Liefs Jojo
Hey jojo.kan er ook niks uithalen,maar goed als de VK dat maar kan. Op onze echo zie je drie streepjes en die streepjes duidde op schaamlipjes. Ik heb er verder geen verstand van hoor, dus het zal wel.
Zou je misschien de foto willen uitleggen door tekst erbij te zetten of iets te omcirkelen... ik zie er niet veel in. Ik lijk wel 3 streepjes te zien op een bepaalde plek, maar dat lijkt meer de navelstreng. Mijn vriend ziet er wel wat in, maar die ziet het weer heel anders dan ik...
oke ik heb het geprobeerd, in het witte cirkeltje een beentje in het blauwe cirkeltje moet het andere beentje zitten in de rode cirkel de billen en in de roze cirkel het geslacht.. Hoop dat jullie er misschien nu wat van kunnen maken
Dat zijn inderdaad de 3 streepjes die ik zag.. maar dit zou ook heel goed de navelstreng kunnen zijn. Die ziet er ook zo uit met 3 streepjes. Ik zie daarentegen niets uitsteken, dus ik zeg ook niet dat ik een jongetje denk maar ik vind het wel verdacht veel op de navelstreng lijken... ik heb ook zo'n soort foto.. even opzoeken..
Dit is de foto. In de roze cirkel het geslacht, in de witte cirkel de 3 streepjes van de navelstreng. Deze zit ook wel eens verder naar het geslacht toe, waardoor snel een meisje wordt gezegd...
bedankt voor je reaktie, ben wel weer onzeker geworden hoor nu de streepjes lijken idd op de navelstreng, maar verder zit er ook niks, dus je zou toch denken een meis... volgende week dindsag mag ik nog een keertje terugkomen dus wordt er hopelijk meer duidelijk!
Het is niet bedoeld om je onzeker te maken hoor! Het is meer dat ik waarschuw, aangezien ik het zelf bij mijn zoontje ook heb meegemaakt. 4 keer een meid op de echo en met 26 weken ineens een jongen De 20 weken echo is meestal wel duidelijker.... Succes! Laat je het nog even weten? En vraag je dan ook nog even een foto van het geslacht? altijd leuk!
laat het zeker weten! Ja ik zal sowiezo even een duidelijkere foto vragen! Je hoort het volgende week!
Ik heb ook zo'n foto in mijn album met navelstreng voor het geslacht! Lijkt ook op een meisje, maar verderop zie je ook de 3 streepjes weer en is toch echt de navelstreng