hoi ik heb even een vraag zoals de titel al zegt moet ik naar de bedrijfsarts. ik ben momenteel voor 50 procent in de zw en ik werk voor 50 procent. nu kreeg ik vandaag een brief dat ik naar de bedrijfsarts moet komen. ik zit in de zw vanwege mijn si-gewrichten die beide los zitten en ik werk op een kinderdagverblijf waar je dus veel moet tillen en juist dat is het meest pijnlijk. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
ohw haha vergeten erbij te zetten. mijn vraag was wat ik moet verwachten van dat gesprek. sorry xxxxxxxxxxxxxxxxxx
bij mij stelde het niets voor. hij vroeg hoe het ging. en dat was het dan. ik mocht gewoon doorgaan zoals het nu ging. een fluitje van een cent. ik zag er best tegenop, maar dat was dus nergens voor nodig!
ik zie er niet zo tegenop maar vind het prettig als ik weet wat ik kan verwachten. iemand anders hier nog ervaring mee. ik heb ook nog nooit iets gehoord over de bedrijfsarts bij ons dus weet ook niet wat voor persoon het is maar goed de vk en huisarts staan achter me dus maak me er ook niet druk om hoor. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik denk dat je beter kan hebben dat je niet weet wat voor persoon het is. Ik weet nl wel dat de bedrijfsarts waar ik heen zou moeten als ik ziek zou zijn, een enorme lul is. Dus als ik er ooit heen moet, dan ga ik daar echt met 100% tegenzin heen.
Ik heb ook een behoorlijke negatieve ervaring met een bedrijfsarts. 1 bedrijfarts had besloten dat ik voorlopig moest stoppen met werken, 4 dagen later moest ik bij een andere bedrijfsarts komen en die zegt "hoe kom je erbij dat je helemaal niet kan werken?". Hij behandelde mij echt op een vreselijke manier. Ik heb ook aangegeven dat ik nooit meer naar deze man zou gaan. En tot nu toe heb ik hem gelukkig ook niet meer gehad. Ik ben wel voor een andere reden geweest dan jij namelijk te hoge bloeddruk die niet omlaag ging ondanks de medicijnen, gelukkig is hij nu wel iets gezakt en moet ook weer mijn uren op gaan bouwen ookal is er ontzettend veel stress op mijn werk. Nu moet ik volgende week naar een consulent ipv van bedrijfsarts, zou ook niet weten wat ik daarvan moet verwachten Veel succes!
Ik heb zelf een gesprek aangevraagt met de bedrijfsarts. Heb al meerdere keren aangegeven op mijn werk dat ik sommige werkzaamheden niet kan uitvoeren, zoals noodoproepen. (werk in de ouderenzorg) Maar helaas plannen ze me nog steeds ervoor in. Ook mijn rooster is heel vervelend. 1 dag werken, 1 dag vrij, 1 dag werken, 1 dag vrij, 2 dagen werken, 1 dag vrij etc... Ook dit heb ik al aangegeven, maar dan zeggen ze dat ik maar vrije dagen moet opnemen. Dat gaat natuurlijk niet werken zo. Dus ik ben benieuwd wat de bedrijfsarts gaat zeggen. Dus ik ben ook wel heel benieuwd wat ik kan verwachten. Ik hoop maar dat hij bereid is me te helpen. Groetjes Lotte
ik werk in overleg met de huisarts nu halve dagen en dat gaat tot nu toe goed. ik heb last van mij si gewrichten en als ik niet uitkijk krijg ik bekkeninstabiliteit. op mijn werk hebben ze veel begrip, ondanks dat ik niet de enige zwangere ben en dat ik ook niet de enige ben die halve dagen werkt. gelukkig maar ik weet dus niet wat ik moet verwachten maar dat zullen we dinsdag weten. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
nou vanmorgen bij de bdrijfsarts geweest en ben nog geen 5 minuten binnen geweest. het maakt hem niet uit of ik zo blijf werken, mijn baas betaald het toch niet dat doet het uwv, heeft ie natuurlijk niet zo gezegd maar daar kwam het op neer. ze zijn vanuit het uwv verplicht om je een keer langs te laten komen dus vandaar. als ik 50 procent blijf werken hoef ik niet meer langs te komen en anders wil hij me graag nog een keer zien. viel dus allemaal hartstikke mee. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx