gefeliciteerd alle nieuwe zwangere Mijn man en ik konden ons ook niet inhouden.. we hebben het aan onze beste vrienden en onze ouders verteld. De rest van de wereld krijgt het pas na 12 weken te horen! Mijn vriendin vertelde dat, toen zei het vroeg aan haar vrienden vertelde, en het toen mis ging, dat ze totaal geen steun kreeg... ze deden net of er niets aan de hand was. Ik denk echter dat mijn vrienden anders zullen zijn! achja.. ik blijf positief Ieder moet maar voor zichzelf bepalen wat het beste is! Liefs, Shelly
gefeli!!!!!! wij hadden het ook meteen aan de opa en oma's verteld en mn vriendin. na de 1e echo ook aan de rest van de familie en na de 2e echo (met 8 weken) mocht iedereen het weten!!!
hoi meiden ik ben nieuw in het zwnager zijn forum! gisteren ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben (na 1,5 jaar klussen..) wij vertellen het nog aan niemand, willen het eerst echt zien... nu is de vraag alleen hoelang ik zwanger ben, maar weet iemand hoe ik dat moet berekenen? groetjes elisa
ha geweldig! Nou gefeli! en pas als je de eerste echo hebt gehad weet je pas echt precies hoe lang je zwanger bent... Mijn eerste bloedtest zei 4-6 weken... lekker vaag hahaha. Geniet ervan! Liefs, Shelly
Hoi, Ik heb het de vorige keer ook direct het aan iedereen verteld. Helaas ging het mis.... Ik was achteraf erg blij dat veel mensen het wisten, ik kon daardoor er met veel mensen over praten. Nu ben ik er net achter gekomen dat ik weer zwanger ben en heb me voorgenomen dat ik deze keer wacht tot na de eerste goede echo. Maar ik weet niet of dat lukt!!
shelly, waarom heb je bloedtest gedaan? deed je dit op verzoek van huisarts? zag op internet dat je tussen 6 en 10 weken verloskundige belt.. of kan dat nu ook al?
Oh dat was omdat ik wilde weten wanneer ik mijn eerste afspraak bij de gyn kon hebben. En ik wilde ook van een "professional" horen dat ik zwanger was hehe. Mijn gyn had me gebeld na de bloedtest en ik zie haar voor het eerst als ik 8 weken zwanger ben. Ik geloof dat het hetzelfde is in Nederland, maar je kunt ook best even bellen om er zeker van te zijn! Succes
nou wij willen dus ook van professional horen dat het echt zo is omdat we het niet geloven... maar waarom gyn en niet verloskundige?
Oh omdat ik in Amerika woon... en hier ga je naar je ob/gyn! Ik weet ook niet hoe het allemaal in NL gaat! Sorry!
Thanks! Eh nee we wonen hier sinds juli en gaan eind januari alweer ergens anders heen, maar we weten nog niet waarheen. We zouden hier een jaar blijven, maar mijn man heeft ontslag genomen! Dussss... toekomst staat weer eens geheel open! Ik zou echt maar even bellen als ik jou was! Geeft je wat rust!
ja morgen moet ik gyn afbellen omdat we daar volgende week afspraak hebben omdat we al 1,5 jaar bezig waren om zwanger te worden. maar kan idd eens vragen! volgens mijn berekeningen is t pas 4 weken, vind t nog zo vroeg zeg maar... beetje onzekr maar leg t morgen voor
Joh dus na 1,5 jaar is het dan toch gelukt! Geweldig!!! 4 weken is inderdaad vroeg.. ik ben ook pas 5 hoor haha. Gewoon alles vragen wat je wilt weten van haar! Ik ga ook mijn vragenlijst klaarleggen zodat ik niets vergeet bij mijn eerste afspraak.
ja vragen stellen is altijd goed volgens mij! daar zijn ze voor! het is wel spannend allemaal, vind jij ook?
zekers!!! En ik voel me ook niet super zwanger... dus ik hoop maar dat alles goed zit daarbinnen! Heb jij al wel symptomen?
behalve zere borsten en af en toe buikpijn heb ik nergens last van. heb ook gelezen dat vrouwen nog bloed verliezen, ook niet gehad.. dus daardoor ook onzeker van is het nou echt?
ja precies! Gewoon geduld hebben en positief blijven he? Goed eten en drinken en duimen voor het beste