is goed, zie dat we vrienden zijn! dus kunnen ook priveberichten sturen! eetse, ik ga zo slapen! al 3 nachten amper geslapen.......... liefs elisa
Gefeliciteerd meid! Ik heb het ook altijd gelijk verteld hoor, mocht het misgaan, heb je in ieder geval alle steun van de wereld. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die wel wachten, maar ik hoor er niet bij
Heeyy meid gefeliciteerd!!! ik ben ook 1 van die mensen die zich absoluut niet stil kan houden en het ook al direct aan iedereen heb verteld!!! Een half uur na mijn positieve test wist iedereen het al!!! behalve mijn man:S:S (ik weet het.. erg!!!) die was aan het werk en kon ik niet bereiken..
Hahah, wat grappig, kan het me zo voorstellen! Tja, ik heb heel wat discussies gehad met mensen die het niet begrijpen of raar vinden dat ik het nu al vertel. " Het is nog heel pril en er kan nog van alles misgaan" zeggen ze dan, nogal bijdehand eigenlijk, ik ga daar niet te veel van uit eerlijk gezegd, er kan altijd van alles misgaan in het leven, maar ik ga niet leven en handelen vanuit een angst. Groetjes Fanny!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! De vorige keer hadden we het in onze blijdschap al aan (schoon)ouders verteld, maar toen ging het na 6 weken helaas mis. Nu was ik zo verbaasd dat het al zo snel gelukt was dat het me een week en heel veel testen geduurd heeft voordat ik het zelf kon geloven. Alleen een vriendin weet het nu, maandag de eerste echo en ik hoop dat ik daarna mijn mond nog kan houden .
@desteny hahahaha dat je man het niet als eerste wist! Hahaha neemt hij je dat tot op heden nog kwalijk? Of was hij zo door het dolle heen dat het niet uitmaakte? @Fanny ja precies zo denk ik ook en mocht het dan toch mis gaan, heb je tenminste steun van je vrienden en familie... @Sasha! Gefeliciteerd!!! Het wordt vast en zeker moeilijk hahaha succes met je het niet doorvertellen