Mooie buikjes hoor! Volgens mij maakt het niet uit hoe lang je zwanger bent, maar scheelt het gewoon per persoon. Ik zit nu op 22 weken en ik vind dat je het goed kunt zien, maar een collega van mij die even ver is, heeft nog haast geen buik!
Wow wat een mooie buiken! Morgen is mijn nod, en test al 3 dagen mooi oplopend positief! (Morgen dus 4 weken) mijn bui zwelt nu al op, enorm rommelende darmen en m'n spijkerbroeken krijg ik niet meer dicht!! Hoef het niet heel lang te verbergen, we willen het vrijdag al gaan vertellen aan de families!
nee ligt eraan wat de hormonen met je lichaam doet hoor ook... de mijne zeggen gelijk hup ruimte maken
klopt hoor!! ze zeggen dan vaak tegen mij jeetje je lijkt wel 6 maanden al ...ik zeg ''uit welke theorie haal jij dat dat je met 6 maanden zo,n buik heb'' als ik naar mijn dochter kijk heb ik dit uit mijn theorie met 3 maanden al...is nooit gezegd en staat nergens omschreven hoe groot een buik is met 3 ..4..5..6 enz maanden...ligt aan de persoon
interessant zeg. Dat wist ik eigenlijk niet. Erg leuk om dat zo te zien van iedereen. ben benieuwd wanneer ik er voor de omgeving niet meer onderuit kan. Hier weten ook de families het al, maar verder nog niet, collega's enz wil ik toch nog even mee wachten.
Leuk topic! Ik ga binnenkort mijn 1e buikfoto maar weer eens maken Bij mijn dochter kreeg ik met 6 weken mijn broeken niet meer dicht en met 8 weken moest ik echt positiebroeken aan.. Kreeg ook op het werk van klanten de vraag of ik al bijna met verlof ging, was toen net op de helft Ben ook de hele zw-schap toen zo doorgegroeid.. Ben benieuwd hoe het bij deze keer gaat lopen.. Als het nog sneller gaat, pff, dan loop ik er straks net zo bij als jij joma!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!!!ja hier ging het bij de eerste al bizar ja dachten ze ook toen ik op de helft zat of ik nog niet met verlof moest en 2e nog wat sneller..dus zal bij jou ook vast wel
voor zwangerschap....heb geen foto vanaf de zijkant maar is wel te zien zo hoe ik normaal ben Bekijk bijlage 415632 en deze vandaag met 13+1
Oh joma! Echt van slank naar bonkkkk! Ik vind het wel mooi maar je sleept het nog een poos mee! Hopelijk geniet je er wel van. X
ja voor het geval sommige denken dat ik al een buikkie had ..ja een klein rolletje had ik wel hoor haha maar ik geef je gelijk ik sleep het nu al mee had het toen met dl ook en dat wordt groot een mega buik en zwaar en klachten die je ervan heb nee doe dan maar een bescheiden buikkie..nu denk ik ja jippie zwanger en buik en als ik weer denk aan de gevolgen mag hij nu is 5 maanden pauze van mij
Hoihoi! Leuk topic zeg! Lees al een tijdje zwijgend mee en dacht zal ook even een berichtje zetten! 4 weekjes hier, van de eerste, maar toch ook wel al een zichtbaar buikje hoor.. En echt enorm zere borsten! Wauw!! Wist niet dat die zo'n zeer konden doen! Helaas heb ik het op mijn werk al moeten vertellen.. Werk met hevige agressie, dus niet verantwoord.. Ben wel heel bang dat het mis gaat, maar dat hebben we allemaal wel denk ik..? Vooral due zeurende buikpijn vind ik eng, maar ja, de boel zal toch wat groter moeten worden.. Zal dan daar van zijn? Hebben jullie dat ook? Wat een prachtige buiken al zeg!! Zal van de mijne ook snel eentje plaatsen!
Snap je helemaal ballerina! Ik was gisteren 4 weken ook van de eerste!! Elk krampje was ik bang dat het mis zou gaan! Glukkig helemaal goed gegaan! Volgens mij is het vooral van je darmen die ruimte gaan maken had ik ergens gelezen! Taken ook bandenpijn zijn! M'n borsten worden steeds gevoeliger maar doen nog niet echt pijn! Dan is het inderdaad wel belangrijk om te vertellen! Bij mij weten 2 collega's op m'n kamer het, verder niet... Gister aan de ouders verteld, allemaal dolenthousiast! Was echt leuk!! Ik kan veel vragen aan m'n zus die is nu 11 weken zwanger van haar 2e!!
Wauw mooie buikjes idd. Ik heb idd ook rammelende darmen, en heb zo ie zo last van mijn darmen. Ze zetten nu ook meer op waardoor je idd al n buikje ziet. Ff geen strakke kleding tot ik het vertel. Wil nog even wachten, familie en goede vriendinnen weten het wel We zijn dolblij, 1e zwangerschap, spuiten voor het iui traject lagen klaar Bizar hoor... Geniet allemaal, zal over een paar weken ook n foto plaatsen Groetjes!
Hier mijn buikje van vandaag, 5 weken en 2 dagen zwanger! Wordt ieder dag lastiger om te verbergen, vooral 's avonds! Heb al positiebroeken aan, want mijn gewone broeken knellen en kan in de loop van de dag mijn knoop niet meer dicht! We willen het eigenlijk nog even stil houden (alleen ouders en beste vrienden weten het) Heb normaal maatje 38....
Mooie buiken meiden! Bij mij ging m'n buik ook direct in zwangerschapsstand, heb het gevoel dat het nu een beetje stil staat. Moest op een Candida dieet en kom niets meer aan. Maar ik zal vast wel weer gaan groeien straks
Wat een leuk topic, Ik ben nu 4.5 week en heb normaal echt een platte buik maar nu is het al zichtbaar. Zaterdag wilde ik het mijn moeder vertellen maar die zag het al zonder dat ik iets gezegd heb. Mijn vriendinnen denken dat ik langer zwanger bem. 28 okt pas eerste echo dus nog lang wachten. Wat is jullie mening. Ik zou zo graag eerder willen ivm MA in april.
Wauw Joma, wat een verschil met de mijne! Wij zijn net zo ver en mensen blijven maar vragen waar mn buik blijft Van mij mag het nu wel een beetje komen hoor! Ik krijg een meisje trouwens, zag dat jij ook al op tijd een echo had en een jongetje krijgt, gefeliciteerd! Ik kon ook echt niet wachten tot de 20-wekenecho, haha.