Hey Joma! Gaat mooi met je buikje he! Hier weer hetzelfde verhaal. 4 weken en 1 dag nu. Foto voor en nu.
Gefeliciteerd sparky!! En zeker ook al een opgezette dikke buik...ja mensen vermijsen lukt heel even maar hoor hahha succes iig
Wauw Sparky! Inderdaad al een mooie buik! Wel lastig he, als je het nog stil wil houden.. Bij mij op het werk weet nu zo ongeveer iedereen het (gaat als een lopend vuurtje.. ) kan dus weer wat strakkere kleding dragen en mensen zien het ook al.. Vind het nog steeds wel spannend allemaal hoor..!
WAATTT?!!! Niet normaal wat ik hier zie hihi (en ik heb alleen nog maar sparky bekeken haha. mijn buik is niet dik maar wel dikker dan voorheen. ik ben 5 weken nu. sparky (niet boos worden) maar weet je zeker dat je niet je buik uit zet?? ik hou eigenlijk altijd men buik in tenminste span je spieren aan zeg maar. als ik men buik uit zet dan krijg ik ook wel dikke buik. joh echt waar heb zoiets nog nooit gezien hihi inderdaad veel succes met verbergen. ik wil het graag stil houden tot 12 weken, al ben ik bang dat dat me niet gaat lukken omdat ik bij mijn zoontje toen behoorlijk zichtbaar was. maar zoals bij jou....
Nee uitzetten zeker niet. Inhouden ook niet want dat gaat gewoon niet als je darmen zo van slag zijn. Deze reactie is normaal voor mij hoor heb het de laatste paar miskramen ook zo gehad. Maar handig is het niet helaas.
nee dat kan ik me voorstellen zeg. want hoe dik moet je zijn op laatst? dacht dat ik dik was bij men zoontje maar... maar zou natuurlijk goed kunnen dat je straks een 'stop' krijgt van groeien. succes hoor. ik blijf even meelezen hier vind erg grappig.
Had bij mijn zoon een enorme buik op het laatst. Maar dit zal voorlopig niet echt verder groeien denk ik.. aangezien het alleen de darmen zijn.
Wow ik schrik me helemaal rot van zo snel al zó'n buik haha, dan zal je idd later in de zwangerschap wel mega gaan groeien. Ik ben nu nog steeds helemaal plat, kan ook nog perfect verbergen dat ik zwanger ben en heb gewoon nog strakke tuniekjes/shirtjes aan maar ik heb eigenlijk altijd al standaard mijn buikspieren iets aangespannen, ondersteunt mijn wat zwakkere rug en bevordert mijn houding. En eigenlijk komt het ook vanuit het paardrijden, lekker sterke buikspieren. Maar ik vraag me af wanneer ik een buik zal krijgen haha.
klopt ook meiden als je stevige buikspieren heb komt je buik wat later naar voren dan als je slappe buikspieren heb dan heb je gewoon eerder een buik. en of het nou je darmen zijn of niet het komt van een zwangerschap dus je hebt een zwanger buik hoor!! zal vanavond weer ff foto maken van mijn buik hhaaha was/is tenslotte nog steeds mijn topic hiihi maar wel leuk dat het gelijk is voor de meiden die hun vroege buik willen showen
ahh is dat het, goede buikspieren dus haha nee bij mij zie je ook al een bolletje hoor .. ja kom maar op met een nieuwe foto, ben benieuwd!!
Ja ik heb wel echt last van mijn darmen. Al wordt het elke dag wat minder. Hier dus echt hele slappe buikspieren. Dus darmen krijgen ook echt alle ruimte om op te zetten.
Jullie zien er echt prachtig uit hoor dames!! Hier ook wel een buik maar mensen die mij niet kennen denken gewoon dat ik wat flinker ben
ondanks de klachten trots op mijn buikkie..17 weken (niet de charmantste foto maar dan kijk je maar niet hihi) ook al aardig in gewicht gegroeid....