Net zwanger en nu al zo'n buik??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door joma, 7 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hahaha Tevens moet het zijn :D

we gaan vrijdag erheen sochtends en je heb daar kans als ze tijd hebben gelijk kijken...maar ik denk dat ik dat nog niet wil zo vroeg....dus twijfel dan eigenlijk wel al of nog niet??;)

2. Silly909

Silly909 Lid

22 nov 2013
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoiii,

Hier bijna 8 weken zwanger en heb ook al een buik..Pfff kan het ook niet "inhouden"die buik..
    Heb waanzinnig last van maagpijn en mijn darmen.. Dat verklaaart natuurlijk die buik.Hij voelt ook heel opgeblazen.. Voel me ENORM !!:D

3. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Ik was ook een dikkertje is het begin, nu valt het wel mee!
    zo gek dat het komt en gaat! s ochtends was ik op zn slankst jij ook?

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja hier 5 weken nu en zo,n buik! maar geen last van darmen of niet kunnen gaan dus daar komt het niet van... ja hier opgeblazen en stevige buik hij zit er gewoon en enorm voelt het ook ja!!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja bij mijn dochter had ik ook zo,n buik zoals nu maar dan was dat met 9 weken en nooit minder geworden alleen maar meer....dus dat het weer weggaat en komt nooit meegemaakt hihi lijkt me wel raar ja:)

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meiden; je hoeft totaal geen last van je darmen te hebben in het begin en toch zijn ze opgezet!
    Had ik ook. Heb je zo vroeg al een buikje, zijn dat je darmen. Die zijn niet van slag door wat erin zit (dus ze kunnen hun werk gewoon doen) maar door de hormonen dus zijn ze wel opgezet maar doen hun werk gewoon nog wel.

Je baarmoeder hoeft in de eerste weken nog niet uit te zetten (doet dit ook niet) want de vrucht is nog te klein.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    klopt !!hier dus ook opgeblazen door de hormonen!! weet iig dat de hormonen zijn werk doen:D

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    foto van vandaag....

doe er wat wijds overheen nu hoor had nog 2 wijde dingen;)...maar denk dat ik binnenkort maar moet toegeven dat ik hier niet meer om heen kan en kan verbergen ondanks het nog zo pril is....dus dilema gewoon laten zien of ?? pfff weet het niet

Bekijk bijlage 405844

9. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Pfff vind ik ook moeilijk. Weet dat ik nu zwanger van van de 3e dus die buik zal ook wel heeeel snel zichtbaar zijn hier.
    Maar wil het eigenlijk ook nog graag verbergen tot min. 10 weken voor vreemden.
    Maarja liegen is ook weer zoiets als mensen het vragen he.

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja precies dat denk ik ook.....moet ik zeggen dan nee ik heb een opgeblazen buik:) heb normaal geen buik;)

11. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ik wel haha dus mss scheelt het dat ik kan zeggen dat ik wat bijgekomen ben, maarja of ze erin trappen..

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hahah nou als ik bij kom kom ik overal bij dus nee dat werkt niet hier hahaha nu heb ik alleen een buik:D

13. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    Woooow mooie buik al☺️ ik dacht al dat het aan mij lig ik ben 5 weken nu en heb ook al zo enorme buik voor mijn gevoel daarvoor had ik ook maat 38! Ik heb het naar gevraag het kan er aan liggen als je al een kindje heb gehad dat je licham het bekend voor komt en al zich voorbereid erder dan bij iemand die nog geen kinderen heeft gehad zeg maar.maar een mooie buik hoor☺️Ik doe je ff een foto van mij erbij schrik daar maar ook niet van haha😄 image.jpg

14. Stukkie

Stukkie Actief lid

8 feb 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jeetje ben dus niet de enige!

Ik heb ook al zo'n buik terwijl ik normaal maat 36/38 heb draag k nu wijde shirts soms 40!
    Op mijn werk ben ik al ontdekt door enkele collega's

Ik weet dat ik van mijn zoontje ook heel vroeg een buik kreeg, eigelijk niet zo gek dan want waarschijnlijk zijn dit er 2 :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,5 KB
      Weergaven:
      9
  15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    spannend dan nog paar dagen heb je echo!!! en hoeveel kans is er eigenlijk met terugplaatsing kans dat ze allebei pakken zegmaar??? misschien rare vraag maar ik heb er helemaal geen kaas van gegeten :)

17. Wolfje87

Wolfje87 Actief lid

7 jul 2014
    143
    0
    16
    Wow wat een buik allemaal, bij mij nog niks te zien ook geen darmen buik. Heb normaal wel een buikje dus ik d8 altijd dat het bij mij heel snel zou uitzetten. Gelukkig merk ik er nog niks van. Denk dat het ook komt omdat het de 1e is

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zeker ook al zichtbaar....mooie buik!
    ja je hoort het vaker dat ze dat zeggen als het je 2e is...maar ik had het bij de eerste dus echt ook.;).nu bij de tweede nog meer....waarschijnlijk dus door de hormonen ofzo;)

19. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Whow wat een mooie buikjes al zeg! Kan me voorstellen dat dat moeilijk te verbergen is. Dit is nu mijn derde kindje, maar hier nog niets te zien! Volgens mij scheelt het ook of je zelf lang of juist aan de kleine kant bent. Wanneer je lang bent groeit de boel eerst omhoog en dan pas naar voren. Wanneer je niet zo lang bent, moet alles wel snel naar voren groeien. Het is maar een theorie he, klinkt op zich wel logisch.:p

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    haha en wat is volgens jou theorie aan de kleine kant??:)
    val ik er ook onder ben 1,72 lang :D

en ja is niet meer te verbergen hoor ik heb gewoon een zwanger buik en iedereen ziet het:) alleen als ze vragen hoever je ben ..dan weten ze het nog goed te vertellen nou klopt dat wel ben je niet verder ...misschien zijn het er meer ofzo...uhm nee hoor afgelopen vrijdag een mooie echo gehad en een mooi druifje met knipperlichtje gezien:D

Deel Deze Pagina