Net zwanger en nu al zo'n buik??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door joma, 7 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Jeetje wat een buiken al zeg! Wel mooi overigens, maar inderdaad lastig te verbergen.

Ik heb er (nog) geen last van. Alleen in de avond is mijn buik wat opgezet, maar in de ochtend is mijn buik (nog) niet groter dan normaal. Vind ik wel fijn, want we willen nog even wachten met het wereldkundig maken. Nu weten 3 mensen het (werkgever + partner, tevens hele goede vrienden en de salesmanager op werk, ben zelf servicedeskmanager, we werken nauw samen. Salesmanager heeft het trouwens geraden en ik kon het niet ontkennen).

Na de echo van vrijdag willen we het (als alles nog goed gaat met frummel) aan mijn schoonouders en wat vrienden die dichtbij ons staan vertellen in de week erna. :)

Pas met 12/13 weken willen we het echt wereldkundig maken.

Ik zal zo een foto plaatsen van mijn (nu nog) redelijk platte (ben niet helemaal plat) buikje. :p

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey waar is je foto nou???;):)

maar als ik geen buik had gekregen nog hadden we zeker ook nog gewacht te vertellen en nu is het niet anders dus maar van genieten dan je weet nooit waar je goed aan doet maar die buik is er gewoon;)

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Vandaag een foto van de voorkant gemaakt echt al zo,n zwangere buik bolling de ervaren mama,s weten wel wat ik bedoel....let niet op de schilpaddenbuik van vorige zwangerschap de striems:);)

vanaf de voorkant

Bekijk bijlage 407750

de zijkant

Bekijk bijlage 407751

4. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Sorry, staat op een van mijn telefoons en die batterij was leeg. Zal proberen om hem vanavond alsnog te plaatsen. :p

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    haha we wachten af:)

6. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Gisteren is het niet meer gelukt om een foto te plaatsen. Bij deze de foto van mijn 8+1 buik. ;)

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    je ziet een beschaafd klein hobbeltje hoor:) en je voelt het zelf wel als het wat opgezet is toch ..;) maar wat een verschil eigenlijk de ene of de ander ..kan daar echt niet bij waarom de ene wel eerder een buikkie heeft dan de ander hoor want ik ben normaal net zo plat als dat jij bent zegmaar..maar voor je het weet heb je ook zo,n buik:D

8. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Ha Joma! Wat een buik al zeg! Dat kan je inderdaad niet lang geheim houden lijkt me....
    Je hoort het volgens mij wel vaker met de tweede ja (ook gezien de reacties hier) en ja, je kan er ook gewoon helemaal niks aan doen! Grote buiken, kleine buiken, iedere buik doet zijn eigen ding volgens mij ;)

Ik had ook verwacht dat ik nu bij de tweede snel een buik zou hebben, maar dat viel echt mee. Met 17 weken zag hij er zo'n beetje hetzelfde uit als bij de eerste... en aangezien jij aangaf dat je bij de eerste ook snel een buik had hoeft het niet per se heel veel te gaan verschillen??

Bijgevoegde bestanden:

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ..ja hou het ook geen geheim meer hoor:D maar die opmerkingen die kan ik wel dromen he ohhh misschien ben je wel verder? misschien zijn het er wel 2??;)..nee heb ook al een echo gehad met een mooi knipperlichtje:) weet je het zeker??? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa;):x soms ga je je gewoon schamen voor zo,n buik;):)

maar jij hebt dan een mooi buikje hoor !!! het wordt alleen maar groter dus met een kleiner buikje beginnen is veeel beter en praktischer!!;)
    ben de tuin aan het doen en ja nu al in de weg en last van me rug...maar we klagen maar niet!!

vanmorgen even met kleding

Bekijk bijlage 407787

10. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Dat beschaafde hobbeltje heb ik volgens mij altijd wel. ;) Zoals gezegd, ik ben niet helemaal plat. :p

In de avond is mijn buik wel flink opgezet, kan hem dan ook niet inhouden... Pfff. Komende tijd dus maar wat minder in de avonduren met vrienden afspreken die het nog niet mogen weten. ;) Komt ff goed uit dat het nu toch vakantie is en er veel met vakantie zijn. :p

Ik zal kijken of ik in de loop van de week ook een foto kan maken van mijn avondbuik. :)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja savonds meer opgezet !! heb ik ook klein of groot dat is normaal..oh lekker ga je zelf ook nog op vakantie??

12. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Hihi, ik kan het me ontzettend goed voorstellen ja! Daar zou ik uiteindelijk ook echt moe van worden! Ik vind het overigens sowieso altijd maar raar, dat vergelijken van buiken, alsof je daar uberhaupt ook meer IETS aan kan doen!

En ja, je zal het wel merken zo! Je hebt wel echt een mooie buik vind ik hoor! Die van mij is overigens alweer wat groter dan de foto nu, ik begin het te merken met bukken enzo, haha! Hoe doen mensen dat toch die permanent zo'n buik hebben??? Het lijkt mij heel ingewikkeld ;)

Gelukkig verdwijnt die van ons vanzelf weer! Maar eerst nog even flink groeien!

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja precies dat denk ik dan ook altijd lijkt me vreselijk om voor altijd zo,n buik standaard te hebben hoor,, ik ben graag in de tuin bezig gehurkt of op mijn knieen onkruid wieden enz heb een grote tuin 1500m2 maar dat merk ik nu al... nee klopt heb je helemaal gelijk in daar kan je ook niks aan doen en dat vergelijken ja dat heb ik nu ook dat ik me schaam voor mijn buik..om te laten zien ..terwijl ik uitraard wel trots ben en er zijn die graag zo,n buik willen ,maar ik hoop gewoon tussendoor op een groeistop even hihihi;)
    ik had het vorige zwangerschap 40 kilo zwaarder ook opgeblazen hoor maar had pijn mijn knieen door het gewicht niet normaal ik snap nu waarom dikke mensen zulke klachten hebben ik zou al la minute echt alles er voor over hebben om te lijnen..maar nu weet ik hoe dat voelt....was blij dat ik me kleine maatje weer terug had hoor...en duim voor minder gewicht nu en let echt op:)

14. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Wij hebben pas in september vakantie en willen dan wel nog even weg. Waarheen weten we nog niet. Willen er niet te veel geld aan uitgeven, omdat we ook nog veel in huis willen doen. De bovenverdieping verbouwen. De tuin renoveren. En natuurlijk alle spullen voor frummel die gekocht moeten worden. De tuin zou eventueel ook volgend jaar nog kunnen, maar ik ben het nu wel een keer zat eigenlijk. De vorige bewoonster had grind en vlakken met tegels en een vierkant met planten. Op zich een mooie tuin hoor, alleen door het grind komt het onkruid zo snel heen. Wij hebben het erg druk en echt geen tijd om wekelijks in de tuin te staan. Persoonlijk vind ik tuinieren ook niet geweldig. :p Ik wil dus de hele tuin bestraten (met mooie grote grijze soort van natuurstenen) en dan mooie grote potten (waarschijnlijk wit) met planten. Ben ik gelijk van dat onkruid af. ;)

Ga jij nog op vakantie?

Hier vrijdag weer een echo en vind het zo spannend!

Edit: Gisteren viel mijn avondbuikje wel mee. Plaats zo wel een foto.

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke ja tuinieren vindt ik wel leuk..maar als je het niet leuk vindt dan maar onderhoudsvrij maken met wat potten is ook leuk!
    wij gaan augustus een weekje langs familie in nederland en meer ook niet ik heb mijn bed and breakfast boven ons dus ga zelf niet te lang weg..maar ik heb al soort vakantie hier hoor hihi

oh vrijdag echo spannend meid!!!! ik duim voor je maar zal vast super mooi zijn!!..wanneer heb je de 1e gehad met hoeveel weken ???????

hier met precies 6.0 weken en met ruim 8,5 week weer een ben zo benieuwd

16. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ah, je hebt een eigen B&B. Wat leuk! :D

Ik heb mijn eerste echo heel vroeg gehad met 5+6. Was een vruchtzakje met dooiertje te zien (leek iets kleiner dan 5+6, maar is dan nog moeilijk te meten). Tweede echo bij 7+2 gehad en een mooi kloppend hartje gezien. Vruchtje was goed gegroeid t.o.v. de vorige echo. Wel teruggezet naar 6+3/6+4. Hoefde ik me geen zorgen om te maken werd gezegd, want alles zag er goed uit. Ik heb me er geen zorgen over gemaakt, maar vind het wel heel spannend. Ik weet namelijk precies wanneer mijn eisprong was, dus mijn berekening klopt. Maar ze zei dat het vaak gebeurd dat het een langzame starter is en dat het bij de termijnecho weer helemaal anders kan zijn. ;) Vrijdag heb ik een extra echo (had mazzel). Normaal is er bij de intake van de vk geen echo (bij deze vk). Echo's worden in het zkh gedaan. De vk is vrijdag in het zkh, dus krijg dan direct een extra echo. :D Daarna de termijnecho. :) Ik hoop zo dat alles nog goed zit en dat frummel goed gegroeid is. ;)

Had je met 6 weken al een hartje gezien?

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik had zei zij eigenlijk 5weken en 6 dagen staat ook op echo een mooi kloppend hartje gezien:D zo blij....en nu wachten op de volgende echo pfff zo spannend....maar 5 aug alweer
    klopt je hoort het meer de ene start sneller dan de ander de ene ziet eerder en hartje dan de ander zo lastig om te vergelijken ook en echt niet gaan doen

ja wij wonen sinds 10 maanden in duitsland en sinds 4 maanden B&B net weer gasten eruit gelaten en morgen weer nieuwe..heb 3 kamers en 8 a 10 slaapplaatsen:)

18. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Dat is fijn! ;) Ik ken het gevoel van "spannend".
    Wat leuk zeg. :)

Hier trouwens mijn foto van 8 weken (rode hemdje) en 9 weken (turquoise bloemen jurk). Buikje is iets gegroeid. :p

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zeker iets gegroeid hoor ik zie het en misschien nu weer iets meer???:)

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

Deel Deze Pagina