Echt niet normaal hoor. Is dat nog van je vorige zwangerschap, of was je buik plat van tevoren??? Je ziet jouw buik echt groeien he...vind het wel moor om te zien. Hier mijn foto met 8 weken en nu 12 weken joehoe! Wel al een verschil hé
zeker jij heb nog een braaf buikje en nee ik was plat had misschien een licht slubbertje maar absoluut geen buik....zal ff foto opzoeken..hoe ik normaal eruit ziet zonder buik
So apart hé hoe dat dan zo snel groeit bij jou! Het zal dadelijk wel ff stoppen hoor met groeien. Tenminsten dat mag ik hopen hahaha. Ik luister nu thuis af en toe met doppler, o dat is fijn ff die bevestiging dat het goed zit.
ja denk zal even een foto erbij zetten want meeste denken zal vast wel een buik hebben gehad vandaar ..ik vindt het best wel eng zo bizar eerlijk gezegd...nou ja wie weet nog een onverwacht verrassingtje extra of zo ja kan je het hartje al beluisteren??? best vroeg wel leuk!! ik wil straks ook weer zo,n ding aanschaffen welke heb jij???
oke dat is vlot ook he ik kon met gwen toen ook snel had toen die tijd angelsound..ik schrijf deze op
doe jij eens even normaal debie nee dat kan niet of moeten echt verborgen verrassingen zijn op de 2e echo over de 1e echo heb ik wel mijn twijfels....was inwendig dus hup ding erin ze was best vlot ze zag die ring zoemde in op het bovenste stuk en daar zag je een druifje knipperen en klaar verder niet gekeken rondom niks...en echo uitgeprint ...dus keek thuis toen dacht ik nog iets te zien op de echofoto ..misschien verbeelding maar zit me wel in mijn hoofd en ze heeft niet verder gekeken moet ook zeggen ik heb niet gezegd dat het voorkomt een tweeling..anders had ze misschien uitgebreider gekeken zegmaar......zal het even inscannen en laten zien
het bovenste was alleen ingezoemd en knipperde het eronder nog niet eens gezien op beeld pas toen ze uitgeprint had misschien is het niks hoor ...maar zit er wel mee in mijn hoofd misschien wel 2?? Bekijk bijlage 408766
Ik heb ook al een enorme buik maar ook echt wel darmrommelingen dus weet dat het gewoon van de darmen is, ik had een redelijk platte buik van mezelf, zoals jij op je foto @Joma. Vandaag waren we in een babyzaak aan het neuzen en toen werd me gevraagd ik al over de 12 weken was want zo zag ik er wel uit Ik zag, nou nee, niet eens op de helft van 12 weken Zal vanzelf wel wegtrekken als de darmen rustiger worden, ben wel erg blij met mijn gegroeide borsten, lijkt het tenminste eens wat
ik had bij mijn dochter ook al een enorme buik en die is nooit minder geworden ondanks de darmenbuik weg moest zijn groeide gewoon door naar het echte kindjesbuik hoor! en nu dus gewoon is me buik nog dikker dan de 1e keer ,..ach wordt op 5 maanden geschat
Ik zal eens 2 foto's van mijn buikje plaatsen, heeft mijn man net gemaakt om hier te tonen PS heb de broek los en lager op de foto's dan normaal vandaar dat de buik hoog lijkt!
Kun je zeggen, geen idee wat een hoge buik betekend haha. Laten we hopen iets goeds. Heb trouwens wel mijn broek een stukje laten zakken voor de foto's haha.
dit was met mijn dochter met 6 weken Bekijk bijlage 408810 en dit met 13 weken.. Bekijk bijlage 408811 werd toen ook snel dik en die darmen buik was niet weggegaan hoor kijk maar naar de 13 weken foto
Ja dat zal het wel zijn ja haha, als de buik lager zou hangen dan kreeg ik geen broek meer aan want ik draag al heupbroeken haha. Gelukkig had ik nog 2 broeken van toen ik was zwaarder was ruim 1 jaar geleden en die kan ik mooi nu eventjes opdragen haha. Jij had ook al een aardig buikje met 6 weken van je dochter en al gigantisch met 13 weken haha. Ik dacht echt dat als de darmen op een gegeven moment rustiger zouden worden die gezwollen buik weg zou trekken maar dat hoeft dus zeker niet zo te zijn. Heb alleen het probleem dat ik altijd strakke truitjes draag en nu is het gewoon echt direct zichtbaar dat ik zwanger ben en wil het toch graag nog 7 weken voor me houden totdat we de 12 weken gepasseerd zijn! Dat gaat echt lastig worden.
ja hier dus ook strech kleding draagster dus ...ja goed zichtbaar dus voor mij ook niet te verbergen tot 12 weken ..maar ja ik denk waarom tot 12 weken verbergen?? ja de kans is minder dat het fout kan gaan maar die kans blijft altijd ook met verder termijn,..en daar gaan waar maar niet van uit...dus ja wat is het juiste moment? hier weet iedereen het al vanaf dat het zichtbaar was het is niet anders maar dit is niet te verbergen he
Ben ik helemaal met je eens, te verbergen is het zeker niet en iedereen kent me met strakke kleding en een beetje decolleté, nou dat hoef ik nu niet te doen, ben een hele cupmaat gegroeid en alles valt eruit als ik nu een beetje decolleté heb en een buik met een strak truitje, dan weet iedereen genoeg haha. Maar als ik ineens losse shirts ga dragen dan weten ze ook genoeg haha. Ik weet wat je bedoelt, het kan altijd nog wel fout gaan in de zwangerschap maar de kans is toch wel wat kleiner als je verder in de zwangerschap bent, je moet gewoon denken dat 90% van de zwangerschappen goed gaat maar toch is het akelig.