spannend voor je!! ook de eerste keer zwanger??? zal duimen dat alles goed blijf gaan voor je!! en ja onzekerheid is normaal hoor dat blijft de gehele zwangerschap tot dat je bevallen bent van een gezond mooi kindje en dan krijg je weer andere zorgen hahah kortom moment van zwanger beginnen de mama zorgen...tot.............
Ja ook de eerste keer zwanger dus alles is erg nieuw Tja dan zal die onzekerheid nog wel een tijdje blijven haha niks aan te doen probeer gewoon rustig en positief te blijven lief dat je voor me duimt fijn om ook even te kletsen want niemand behalve m'n man weet het nog haha en zo kan ik me toch wat minder onzeker voelen hihi want mannen weten natuurlijk niks van zwangerschappen haha Ja dat geloof ik ook, als het kindje er is ben je weer bezorgd haha
heb je je nog niet bij de volgende lijst aangesloten meiden die zelfde periode zijn uitgerekend..kan je lekker beppen en dingen delen in zekere en onzekere tijden is fijn! Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
heerlijk iedere keer het hartje luisteren van de kleine worm..wat fijn om weer een angelsound te hebben!! morgen 10 weekjes Bekijk bijlage 411497
Hoe komen er sommige al aan zo'n mooie buik op 9weke :0 Dat je het haast niet meer kan verbergen Zelfs al op 6a 7weken?. Moet zeggen dat dat hier bij mij dan toch nog niet echt naar voor komt als ik dat vergelijk met vele anderen.
iedereen zeg darmen buikje!!! ja maar wel een zwangerschapsbuikje hoor want het komt van de zwangerschap dat alles opzij ruimte gemaakt wordt heeft met de zwangerschap te maken ..want ja het kindje is nog niks uitraard maar een darmenbuik is ook zo raar verwoord.. maar Denieese hier had ik dat ook met 6 weken en morgen 10 weken en zie nu bij mijn dochter overigens ook maak gewoon alvast ruimte voor alles hihi Shaann ja dat is bij iedereen anders en niet te voorspellen hoe of wat...bij de ene zet het naar buiten uit ook door de hormonen hoor want als mijn buik vol met darmen nu zit zou niet goed zijn hoor hahah...maar ik wist het want had het bij dochter ook zo snel
Bij me vorige zwangerschap kreeg ik met 28 weken ook eindelijk een klein beetje een buikje .. Daarom verbaast t me zo dat m'n buik nu al zo opgezet is en ik amper m nog kan verbergen in m'n kleding en me positie broeken gewassen en wel al weer in de kast liggen .. Klaar voor gebruik
je lichaam heeft het al een keer meegemaakt de hormonen en je lichaam weten war er te doen staat en zijn nu al aan het voorbereiden! !..jaa hier kon ik het al snel niet meer verbergen hoor ook niet gedaan en voor mij gevoel hoeft dat ook niet meer ..ik ben zwanger toch dus ja niet voor niks een buikkie...
Jaa daar heb je helemaal gelijk in, Je bent zwanger en daar hoor nou eenmaal zoon mooie buik bij Maar t liefst wacht je toch nog even tot je de cruciale weken door bent gekomen !
ja dat kon bij mij dus ook niet!! en kon ik gaan lopen stressen dat is ook niet goed ...nee knop om ik ben zwanger en ze zien het maar...ja die weken ..heel je zwangerschap blijft toch spannend..tot je een gezond kindje in je armen heb!
Nou hier gaat t ook niet lukken dus de opa's en oma's ook maar inlichten vanavond met een leuk cadeautje voor ze .. Zwanger zijn is iets bijzonders en tegelijkertijd een hele spannende tijd omdat je alleen elke dag eigenlijk maar bezig bent tot je je kindje gezond en wel in je handen heb !
Jaa ze waren erg verrast en hadden t nog niet echt verwacht dus des te leuker dan om te vertellen .. Ja hier gaat t super goed .. T is dat de test Zegt zwanger anders zou je t niet geloven heb geen klachtjes of iets .. Ook wel weer heel fijn dat je nergens last van heb Hihi
Jaa alle opa's en oma's hebben dezelfde knuffel gekregen ( groot ouders ook) 28 augustus pas de eerste echo.. Wachten duurt lang