Net zwanger en nu al zo'n dikke buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nootje, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nootje

Nootje Lid

19 apr 2007
    9
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zit nu in de 7de week van mijn zwangerschap en heb nu al echt een buikje. Bij m'n vorige zwangerschap had ik pas zo'n buikje toen ik ongeveer 18 weken was.
    Ik ben verder erg slank dus het valt nogal op terwijl ik niet wil dat iedereen al weet dat ik zwanger ben. Probeer dus de hele dag m'n buik in te houden... maar krijg er alleen maar kramp van.

Iemand anders ook al zo vroeg een buikje?
    En hoe kan dat dan? Zijn het de darmen die al anders gaan liggen ofzo?

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik ben nu voor 2e keer zwanger en heb ook hele dikke buik, kijk maar in mijn album, ik vind ook moeilijk te verbergen, gelukkig weten mijn familie wel (alleen naaste) en beste vrienden meer niet, maar werk enzovoort kunnen ze nog niet zien ivm jas ;).

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bij een tweede hoor je inderdaad wel dat vrouwen eerder dik worden.
    Ook is elke zwangerschap anders....dus alles kan ;)
    Ik was (dan wel van de eerste) ook heel gauw dikker (mede door ivf).
    Het verschilt bij iedereen, elke keer weer.
    Elmo

4. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey, ik ben ook nog maar net zwanger en heb nu al last dat mijn broeken niet meer dicht gaan. Ik ben niet zo super smal en heb van mijn eigen al een buikje, maar nu is die extra opgezet. Ik heb er geen problemen mee, maar vindt het inderdaad ook erg vroeg. Begin me langzaam af te vragen als het er misschien twee kunnen zijn?

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je darmen kunnen echt behoorlijk uitzetten hoor!
    Twee zou natuurlijk ook nog kunnen ja ;)

6. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Hier nog eentje hoor :oops:
    Ik heb nu ook al een verschrikkelijke dikke buik, vooral nu mijn darmen ook omhoog worden gedrukt valt het extra op ;)
    Ik krijg nu al heel veel reacties van mensen die vragen of ik zwanger ben :)
    Bij mijn vorige had ik helemaal geen buik, dus ben er nu extra trots op, laat maar groeien hoor...straks komt de zomer eraan en dan mooi strakke dingetjes dragen SHOWEN DIE HANDEL :D

7. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    hier nog 1.
    Terwijl bij de eerste bijna op het laatste zag dat ik zwanger was.

8. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ja hier nog een ...bij 8 weken had ik nog maar 1 broek die dicht kon en loop nu al 2 weken ofzo bijna alleen nog in positiebroek rond :)
    En dit is pas mijn eerste :oops:

9. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    ik sluit me gewoon aan hier bij de bolle buikjes.
    ik ben nu 6 weken en 3 dagen.
    maar ben dus ook al aardig dik. ik heb ook wel een buikje van mezelf maar hij is ook aardig opgezet ik vind het ook erg mooi en mensen kunnen het echt al zien, maar als ze dan vragen hoever ben je dan moet ik toch zeggen ben pas 6 weken b.v haha lijk wel 12 weken ofzo
    haha denk presies zo zit er wel 1 in? volgende week ben ik 7.weken en 5 dagen krijg dan eindelijk de echo kan niet wachten.

groetjes

10. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Dit is mijn eerste en je kan nog niet door mijn kleren zien dat ik zwanger ben. Heb inmiddels wel een kleine zwelling onder in mijn buik..

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hier ook, begon bij 7 weken (zie album).
    Als ik niet een dicht colbertje of wijde trui draag zien mensen zelf al dat ik zwanger ben.

12. Nootje

Nootje Lid

19 apr 2007
    9
    0
    0
    Ben dus niet de enige :)

het isverder niet zo dat ik niet zwanger wil lijken hoor, maar omdat het zo pril is en ik nog geen echo heb gehad, wil ik liever niet dat iedereen het al weet.

13. Bartje

Bartje Actief lid

17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    nou,ik weet nog maar een paar dagen dat ik zwanger ben en kan me broeken al niet meer aan,heb al 1 zoontje en jammer genoeg 2 miskramen gehad maar nu gaat t wel erg snel. gelukkig ben ik niet de enige

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja bij de 2e gaat het vaak vlotter met buikkie! maar bij mij is de eerste en had ook al snel een buik, dus ja het zegt niet alles!

als je slappe buikspieren hebt krijg je eerder een buikkie das denk ik mijn geval hihih

Het is zoiezo natuurlijk bij je 2e dat je al slappe buikspieren heb van het uitrekken van de 1e!

lekker van genieten of het nou je darmen of buikkie is! :)

15. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Hier ook een buikje, en ook ik wil het nog verbergen omdat ik nog geen echo heb gehad... woon bovendien ergens waar het nu zomer is, shirtjes en topjes weer, dus geen hollandse winterkleren waarmee je een klein buikje kan verbloemen tot na de echo...

Het lijkt wel alsof dat buikie in een paar dagen ineens verschenen is! Vorige week zakte het pas in de loop van de dag naar voren, nu start ik de dag al met broeken passen en weer uitdoen omdat ze niet dicht kunnen. Heb er nog maar eentje die dicht kan, en dan alleen als ik sta.

Ik heb echt geen slappe buikspieren (sport veel, maar kan nu geen abs meer doen omdat mn buik protesteert) en het is mn eerste kindje.
    Gewoon pech, of geluk, hoe zal ik het noemen? Haha!
    Maakt wel dat je je zwanger voelt, maar ja, nog anderhalve week proberen de vragen te ontwijken... Toch maar zeggen dat het de kerst is geweest!

16. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Hier ook een buikje, en ook ik wil het nog verbergen omdat ik nog geen echo heb gehad... woon bovendien ergens waar het nu zomer is, shirtjes en topjes weer, dus geen hollandse winterkleren waarmee je een klein buikje kan verbloemen tot na de echo...

Het lijkt wel alsof dat buikie in een paar dagen ineens verschenen is! Vorige week zakte het pas in de loop van de dag naar voren, nu start ik de dag al met broeken passen en weer uitdoen omdat ze niet dicht kunnen. Heb er nog maar eentje die dicht kan, en dan alleen als ik sta.

Ik heb echt geen slappe buikspieren (sport veel, maar kan nu geen abs meer doen omdat mn buik protesteert) en het is mn eerste kindje.
    Gewoon pech, of geluk, hoe zal ik het noemen? Haha!
    Maakt wel dat je je zwanger voelt, maar ja, nog anderhalve week proberen de vragen te ontwijken... Toch maar zeggen dat het de kerst is geweest!

17. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Nou, ik heb vandaag toch maar de stoute schoenen aangetrokken en alvast een zwangerschapsbroek gekocht. Kon geen broek meer aan, kreeg ze helaas niet meer dicht. Heb 23 januari de eerste echo, spannend. Hopen dat alles in orde is, dan kunnen we daarna langzaam gaan genieten.

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Mieke buikfotootje?

19. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Hoi meiden,

Ik ben zwanger van de eerste en heb al een echte buik terwijl ik normaal plat ben. Woensdag naar de verloskundige kijken wat die zegt. Voor mijn gevoel ben ik al verder dan 7 weken, kan natuurlijk ook tussende oren zitten.

Groetjes Martine

20. Femke85

Femke85 Lid

4 dec 2007
    46
    0
    0
    Nagelstyliste - schoonmaak
    Reusel
    Ik ben nu 11 weken en heb met mijn werk ook zwangerschaosbroeken aan. ik doe schoonmaak werk en die broeken van het bedrijf rekken niks mee en zaten nietlekker mer, ik kreeg ze ok niet meer dicht terwijl dit voor mij ook de eerste zwangerschap is. Soms denk ik van is dit niet overdreven,maar nee, een strakke broek is ook niks. Dinsdag hebben we een echo gehad en mijn placenta ligt aan de voorkant, dus ik zal m ook later voelen schuppen. Dat mijn buik snel groeit naar mijn gevoel kan dat dan komen omdat deplacenta aan de voorkant ligt?

Groetjes Femke

Deel Deze Pagina