Ik heb nu 3 keer een valse start gehad, of misschien 2 met een pauze ertussen. Gisteren en vannacht was/waren de laatste. Vannacht had ik zoveel pijn, maar het hield gewoon weer op Waarom is dit, waarom stopt het weer? Is er iets mis met mij dat de bevalling niet doorzet? Hoevaak een valse start is eigenlijk normaal, want ik ben er echt bang voor dat dit een uitputtingsslag gaat worden...
toen ik overtijd liep hebben we zovaak valse straten gehad totaan het ziekenhuis toe en dat zelfs de vk iedere keer dacht dat het echt begon haha. Hopelijk zet je valse strat door naar een goeie start. Als je nou heel weinig slaap krijg kun je aan de vk voor een slaappil vragen zodat je wel 1 nacht heb
Ze zeggen dat het gunstig is, dat je lichaam veel voorwerk verricht. Of het in jou geval ook zo is....dat kan je ons NA je echte bevalling pas vertellen! Zet hem op, het zal vast niet lang meer duren! Elmo
Dan zijn het gewoon nog steeds voorweeën. Misschien niet leuk, maar zoals hierboven ook al staat: ze bereiden je lichaam voor op de bevalling, dus het is altijd positief! Ik hoop het niet voor je, maar het kan nog best tien dagen duren... had ik ook met de eerste (hoewel ik toen geen valse start gehad heb).